Viddel webshop

Pagina: 1
Acties:

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waar is de Viddel webshop gebleven? (http://viddel.shop.tweakers.net/)
Wilde vandaag wat prijzen bij elkaar sprokkelen van procase kasten, is de hele site opeens weg.

Op de site van Viddel wordt er nog wel naar verwezen. Laatste verwijzing op got is van 12 april.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik geloof dat er wat hergeorganiseer is in het t.net-shop gebeuren. Daarom is de viddel-shop waarschijnlijk ook tijdelijk offline.

Overigens zijn er (gelukkig) meer leveranciers van procase-kasten (waaronder ik); als je procase belt geven ze je graag het nummer van een reseller :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee, er heeft op de viddel webshop een hele tijd gestaan dat we met hun breken. Ik laat het aan Daniel over om eventuele details te vermelden, niet dat die zo eng zijn ofzo hoor :)

Verder kan je viddel terugvinden op www.viddel.nl en hebben ze in plaats van de shop bij ons plannen voor een nieuwe webshop: www.pro19.nl

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:37

Daniel

Kapitein NCC-1701
We hebben een jaar of twee met Viddel samengewerkt maar de opbrengsten waren niet zodanig dat we daar heel erg wild van werden :) Vandaar dat we hebben besloten er een punt achter te zetten. Dat is overigens ruim van tevoren door Viddel aangekondigd.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Dank voor de info.

Ik zie dat Viddel voor een 1U rackmount nog steeds net zo veel rekent als Supermicro voor een 1U barebone, dus ik ben bang dat Procase moet afvallen in mijn zoektocht :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
little_soundman schreef op 17 juni 2004 @ 03:36:
Dank voor de info.

Ik zie dat Viddel voor een 1U rackmount nog steeds net zo veel rekent als Supermicro voor een 1U barebone, dus ik ben bang dat Procase moet afvallen in mijn zoektocht :)
dan ben ik bang dat viddel zich graag rijk rekent :+ want zo duur zijn die procases toch echt niet :)
Pagina: 1