Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:10:
Als je met regedit TemporalAA aan zet gaat er geen box verschijnen in je controlpanel. Het staat dan gewoon aan. De enigste manier dat je kan vergelijken is om TempAA weer uit te doen en daarna gewoon te spelen met forced AA. Als het goed is krijg je bij dat laatste dan een slechtere framerate, ontdanks dat VSync aan staat...toch? Of niet? Anyway, je kan het dus het beste ook uittesten op een hogere resolutie zodat je TempAA onder druk zet. Sain onez, kan je dit misschien checken voor me? Me systeem heeft besloten zichzelf op te fokken vandaag.
Ik heb die reeks aangemaakt maar daarna ook meerdere temperalAA reeksen op 3 gezet, daarna wel weer eens de cat4,7 beta er helemaal afgegooit, ati uninstaller gedraait en regsweeps uitgevoerd....
Dit heeft me gepruts in me register ook weer hersteld!?

...ben bang dat ik er namelijk nix goeds meer van kan maken.. zit te twijfelen of een win xp herinstall wat doet.. (hoe bedoel je desperate

) heb die regfix nooit eerder gedaan, en zou dus eigenlijk met 1e keer beta 4.7 installeren het moeten krijgen..
Ben wel benieuwd of er iemand is die het eerder niet had, er na een workaround het wel in beeld kreeg...
@BLAZED -> Ga je tip idd strax testen, ben nu ook aan het werk....
Wat bedoel je met forced AA, bv em handmatig op 2x of 4x instellen (nadat vsync uitstaat, en je in reg tempAA weer uitgeschakelt hebt!?!) of via omega drivers !?
Als je met die regedit het inschakelt en het werkt dan (nadat je dit bv door blazed' zijn tip getest hebt, DAT het werkt....) dan is me dit voldoende, dat ik geen checkbox in me D3Dtab krijg, maar wel het gewenste resultaat, kan me weinig boeien... gaat mij om de extra feature niet ofdat in beeld komt ja of nee....
UPDATE-> GOT it!!!!
had me drivers nog eens opn geinstalleerd, heb toen register geopend,
bij bewerken gekozen voor zoeken, die TVContrastDefaultNTSC opgezocht, de kolom erachter rechtermuisknop->nieuw-> tekenreekswaarde daar valt dan die naam TemporalAAmultiplier voor in te geven, en dan die weer rechtsklikken en wijzigen kiezen, dan kader met bovenin naam van waarde (temporalAAmultiplier) en onderin geef je waarde 3, register gesloten gereset en TIETATOVERAAP het staat er nu
heb ik daar gisteren uren over zitten pielen, tja nachtje goed slapen, en scherp en allert worden op het werk did tha job for me... good luck, guys!!!
thnx voor de feedback.....
[
Voor 17% gewijzigd door
SAiN ONeZ op 19-06-2004 13:58
]