Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Post history topics deleten

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:21
Ik gebruik vaak de Post History en de Active Topic opties. Maar nu loop ik tegen een probleem aan, ik krijg topics in mijn Post History die ik daar helemaal niet wil hebben. Voorbeeld; ik speel een hele tijd PristonTale, maar dan kap ik ermee maar dat topic blijft lekker roodachtig doen bovenaan omdat mensen er in blijven posten, ik kwam net nog een topic tegen die ik in een hele tijd niet had gezien (Injustice ofzo). Dus zou een optie leuk zijn om topics te deleten uit je Post History lijstje voor het geval dat je die niet meer wilt zien :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kon dat niet:
Unsubscribe to topic
Topics verwijderen uit je post history

Als je goed oplet, zie je dat het al ietwat oudere topics zijn. Naar mijn weten kan die optie niet worden ingebouwd.
Jaymz schreef op 16 februari 2003 @ 01:12:
Het lijkt me tamelijk nutteloos to be honest.

De lijst heet niet voor niks topichistory: een history van topics waarin je gereageerd hebt. Als je niet wil dat dat topic in je topichistory terecht komt zul je heel simpel er niet moeten reageren :)
Heel simpel. Wachten totdat het topic op slot gaat ;) Of stuur een mailtje/icq naar een modje en die kan je topic trashen (als het goed is)

als dat gebeurd: [rml][ bug] reactie getrashed, topic toch nog in post history[/rml]

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 16-06-2004 01:18 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• danslo
Oh, Hmm ik heb niks kunnen vinden met de search, reactie op Jaymz, (ik weet dat het oud is) is het mijn schuld dat ik ergens in post waarvan ik nog niet weet of ik datzelfde onderwerp in de toekomst nog steeds leuk ga vinden? Ik vind het imho beetje overdreven om te zeggen dat ik er gewoon niet in moet reageren. (dit is dus niet specifiek op Jaymz maar om mijn punt duidelijk te maken)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

samo

yo/wassup

ipv topic history meer met bookmarks gaan werken dan.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

nee, het kan niet en zal ook nooit komen imho.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Gewoon met bookmarks werken. Bookmarks staan bovenin myreact , post history staat onderin.
Was ooit een reden voor mij om interessante topics gewoon in mijn bookmarks te gooien. Topics waar ik gewoon voor de lol in reageer (HK) hoef ik in wezen nooit meer terug te zien dus die gooi ik niet mijn bookmarks. Topics waar ik wel in reageer en die ik ook nog leuk vind vind gooi ik in mijn bookmarks.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

chem schreef op 16 juni 2004 @ 08:19:
nee, het kan niet en zal ook nooit komen imho.
Zou je dan wel kunnen laten sorteren op de post-tijd van je eigen laatste post in het topic?

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• danslo
KompjoeFriek schreef op 16 juni 2004 @ 23:36:
[...]
Zou je dan wel kunnen laten sorteren op de post-tijd van je eigen laatste post in het topic?
Dat is ook een goed plan, als je dat handmatig in zou kunnen stellen in je prefs. :)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

[...]
Dit lijkt me een nogal intensieve actie. Ik denk dat het dan een beter plan is om langlopende topics een maximale grootte te geven die bijvoorbeeld 250 is. Of dat een mod actief zou kijken of een topicstart al meer dan een maand oud is en of er een selectieve en tevens nieuwe groep in het topic post.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[...]
Nee, dat kan (nog) niet, hier onder even een uitlegje.
Unsubscribe to topic
Vraag:
Pelle schreef op 16 februari 2003 @ 18:33:
Zou het niet gewoon mogelijk zijn om de post history te sorteren op de tijd dat je er zelf in gereageerd hebt, in plaats van op de tijd dat er als laatste (door wie dan ook) in gereageerd is?
Antwoord:
chem schreef op 16 februari 2003 @ 21:43:

[...]

Het zou alleen met grote moeite kunnen, en dan is nog de vraag of MySQL wel een query aankan die zo groot is (qua tekstuele grootte), als de meest eenvoudige manier wordt gekozen (searchbyuser uitbreiden met lastpost, fetchen op volgorde, order by case)

Om het maar even eenvoudig te zeggen: sorteren op lastpost van een user betekent dat ik de message-tabel daarbij moet betrekken, en dat betekent dat het dikke ellende wordt. Enige alternatief dat er is betekend een hoop extra problemen en geklier.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 17-06-2004 11:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

[...]
Dat is inmiddels al zo. Punt is, dat we geprobeerd hebben het zo slim mogelijk te maken;
posthistory van een ander is op laatste-bericht-door-user basis
posthistory van jezelf is op laatste-bericht-in-topic basis

Af 1.9.3 kan je via de URL met ?data[sort_by_reply]=1 en ?data[sort_by_reply]=0 de sortering zelf aanpassen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.