Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta voor de keus, een Nokia 3100 tegenover SE T630
met name de standby tijd, gebruiksvriendelijkheid, ontvangst vind ik belangrijk.
Verder mag het natuurlijk ook wel een beetje "hip" zijn.

Iemand negatieve/positieve ervaringen met 1 van de 2?

ik heb al een vergelijkinkje gedaan maar ja daar komen ze beiden wel goed uit de bus. Al vind het het verschil in standby tijd wel opzienbarend (maar hoe realistisch is dat)

http://www.mobile-place.com/telefoons/vergelijk/255-249-img

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 23:33 . Reden: laten we het wel nederlands proberen te houden ]

Verwijderd

ligt er ook helemaal aan wat voor functies je gaat gebruiken. t630 biedt beter en groter scherm, camera en bluetooth en is eigenlijk een verbeterde versie van de t610, welke als beste toestel van 2003 is gekozen.

tuurlijk is de 3100 ook een leuke foon: gebruiksvriendelijk, maar zonder veel toeters en bellen..

persoonlijk zou ik voor de t630 gaan, maar ja ik ga toch meer voor functionaliteit :)

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 22:54:
Ik sta voor de keus Nokia 3100 tegenover SE T630
met name de standby tijd, gebruiksvriendelijkheid, ontvangst vind ik belangrijk.
Verder mag het natuurlijk ook wel een beetje "hip" zijn.

Iemand negatieve/positieve ervaringen met 1 van de 2?

ik heb al een verglijkingkje gedaan maar ja daar komen ze beide wel goed uit de bus.
Al vind het het verschil in standby tijd wel opzienbarend (maar hoe realistisch is dat)

http://www.mobile-place.com/telefoons/vergelijk/255-249-img
Je denkt serieus dat de T630 na 13 uurtjes alweer uit gaat? |:(
Voor alle info over de T630, neem hier ff een kijkje.
315 uur standby

[ Voor 11% gewijzigd door Flint op 15-06-2004 23:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
voor de duidelijkheid betreft het hier een (waarschijnlijk) t-mobile gebrande SE T630. Tot nu toe heb ik hier meer positief geluid over kunnen vinden dan over de nokia. eigenlijk heb ik nog vrij weinig geluid gehoord over deze nokia.

als nadeel werd wel de branding van t-mobile gegeven. Is dat echt zo lastig dan. lijkt me gewoon een grafisch schilletje en dan alleen nog op het scherm.
Of is ie softwarematig gestript een soort van lite versie dus ?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Ik heb wel es met beide telefoons mogen klooien

3100 is een leuk meidenfoontje, je kan bellen en verder niets. Menu is sloom als stront door een trechter.

De t630 heeft toch net ff iets meer, zou mijn keuze zijn

Verwijderd

Ik heb zelf de 3100 en ben er cker tevreden over :D
Super mooi ding! (Je kan ook een kijkje nemen in het Nokia 3100 Topic Nokia 3100)
Echt waar, erg mooie phone :), en dat van die slome menu's: daar ben ik het niet mee eens. Het menu van een SE T310 is slomer :P . Maar ik vind dat je hem niet kan vergelijken want het is van een heel ander budget. Die 3100 kan je voor €90 kopen en de T630 €350?
Pagina: 1