Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ten tweede heb ik ze ook een tijd lang gebruikt. Geluidskwaliteit is goed, ik had alleen problemen met het opnemen met een microfoon, voor de rest geen problemen mee gehad.
Ze zijn zeker goed, maar misschien iets meer gericht op gebruik voor muziek e.d.freddyathlon schreef op 15 juni 2004 @ 22:51:
zijn ze ook beter voor games ed?
Spelletjes werken wel, maar er is geloof ik niet voor elk effectje support ofzo.
Wel kan je enorm veel instellen, en ze zijn zeker stabiel en redelijk bugvrij (dit laatste alleen uit eigen ervaring)
Voor de problemen met EAX en sblive heeft creative een patch gereleased.
Als je een SB0220 kaart hebt en KX drivers 3537 (Soundblaster live 5.1 digital) heb je kans dat je achterboxen niet werken, dit word pas gefixt in de volgende versie (geloof ik)
Van Zeeland dan misschien ??
En als ik vragen mag; waar kan ik die dan vinden? want ik kom alleen een patch tegen voor dvdEindewege schreef op 15 juni 2004 @ 22:56:
[...]
Voor de problemen met EAX en sblive heeft creative een patch gereleased.
Het enige probleem is dat wanneer de geluidsstroom naar Dolby Digital overstapt van mijn creative 5500d decoder, ik dan een luide kraak hoor.
Het geluidskwaliteit vind ik gewoon goed.
Heb hem een tijdje gebruikt met mijn sblive. Ze bevielen erg goed en loste voor mij problemen met winamp op.
Maar ik heb ze nu gedeinstaleerd en daar is blijkbaar iets niet weggehaald, want als ik nu mijn computer opstart geeft ie een foutmelding. Er is iets van de driver blijven hangen alhoewel ik de driver op de normale manier verwijdert heb.
Heb je er ook spellen mee gespeeld en wat was daar de performance-winst? of verlies?micebec schreef op 16 juni 2004 @ 08:07:
Ik gebruik nu al een paar maanden de KX drivers voor mijn Audigy II en ik moet zeggen dat ik tevreden ben.
Het enige probleem is dat wanneer de geluidsstroom naar Dolby Digital overstapt van mijn creative 5500d decoder, ik dan een luide kraak hoor.
Het geluidskwaliteit vind ik gewoon goed.
Helaas speel ik geen zware spellen met mijn computer, dus kan ik weinig over zeggen. MP3/DIVX/XVID e.d. werken gewoon goed.freddyathlon schreef op 16 juni 2004 @ 18:24:
[...]
Heb je er ook spellen mee gespeeld en wat was daar de performance-winst? of verlies?
Betere performance dan de creative drivers??Shockers schreef op 17 juni 2004 @ 19:02:
had veel gekloot met creative drivers , heb nu kx er op gegooid beetje stoeien met me 5.1 set om alle speakers te laten werken... maar alles werkt nu prima! speel half-life dm en call of duty en werkt prima
verder iemand nog tips? ervaringen?
Als dat je nog niet kan overtuigen, probeer ze dan zelf. bevallen ze je niet, dan installeer je weer de oude Creative drivers (of in het geval van XP doe je een driver roll back).
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.