And Bob's your uncle ...
Het enige OS dat genoemd is voor dat product is DOS. Als jij dat OS niet hebt aangevinkt krijg je dus ook geen updates.
[edit]
Wat meer informatie en linkjes naar de betrokken meukjes zijn een volgende keer ook wel handig
.
[edit]
Wat meer informatie en linkjes naar de betrokken meukjes zijn een volgende keer ook wel handig
[ Voor 32% gewijzigd door Harm op 15-06-2004 20:24 . Reden: BTW ]
Nu moet je ook niet zoveel mogelijk besturingssystemen gaan aanvinken bij de meukmailer, want dan krijg je voor elk OS dat je hebt aangevinkt en wij hebben ingevuld een mail. Op die manier werden een handvol tweakers praktisch doodgespamd door de mailer.
Waarom zou een driver alleen voor DOS zijn (een DVD-recorder hebben we het over he)? Op de site van pioneer staat ook niets. Geen bug dan misschien, maar invulvoutje denk ik.
And Bob's your uncle ...
Ik gok omdat je hem vanuit DOS moet flashen en dat dat niet vanuit Windows/Linux kan.Scharnout schreef op 15 juni 2004 @ 21:08:
Waarom zou een driver alleen voor DOS zijn (een DVD-recorder hebben we het over he)? Op de site van pioneer staat ook niets. Geen bug dan misschien, maar invulvoutje denk ik.
Dan is het toch geen DOS-driver 
offtopic:
Wat een vreselijke pisprutsers dat nederlands elftal zeg
Wat een vreselijke pisprutsers dat nederlands elftal zeg
And Bob's your uncle ...
Wat wel dan? We geven altijd aan vanuit welk OS je de software/firmware moet laten werken/updaten, dus dan lijkt DOS me toch wel handig. Though het me ook wel weer handig lijkt als hier gewoon Windows ook aan wordt gevinkt, om dit soort situaties als de jouwe uit te sluiten
Precies. Ik vink toch Windows aan omdat dat het OS is waarmee ik werk.
And Bob's your uncle ...
Pagina: 1