Norton Internet Security -> MSN niet starten

Pagina: 1
Acties:

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Het probleem:

Sinds ik Norton Internet Security heb geinstalleerd kan niet één applicatie een verbinding met Internet maken voordat Norton Internet Security is geladen.
Met als gevolg dat MSN Messenger niet automatisch kan starten, omdat Norton steeds later aanmeldt. Mijn POP3 checker geeft ook een geen verbding error

Heeft iemand hier een oplossing voor? hoe kan ik Norton Internet Security als eerste laten starten?

Mijn noodoplossing:

Een tooltje welke je in de windows map Opstarten moet plaatesen. Deze wacht dan 10, 15 of 20 seconden en daarna start hij MSN Messenger en dan sluit hij zich zelf weer af.

MSN wordt dan dus geladen nádat de firewall is gestart zodat hij wel automatisch aanmeld. (Zet wel in MS zelf het met windows starten uit, anders is het dubbel).

download msnloader -> klik

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Options> Internet Security> General> Start at system startup :?

verder moet ik ook ff 5 tot 10sec w88 voordat alles geladen is. gewoon kwestie van geduld?

[ Voor 134% gewijzigd door Silent Thunder op 15-06-2004 20:29 ]

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Wat?
En dan zorgen dat internet Security niet meer start met windows? Dat is ook niet de bedoeling, geen oplossing.

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
wrom gebruik je norton???? Dat vind ik van die goedkope rotzooi die duur is en nog niet echt lekker werkt ook. Installeer PC-Cillin 2002. Dat zuigt niks van je systeem en is beter qua virussen, firewall, updates en netwerk dan al die norton dingen. Bovendien verandert pc-cillin niet allerlei instellingen en rotzooit ook niet in het register.

Maar ff ontopic: Kun je de firewall van norton niet zo configureren dat msn altijd werkt, of die firewall van norton nou geladen is ofnie?

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Rambo schreef op 15 juni 2004 @ 20:29:
Wat?
En dan zorgen dat internet Security niet meer start met windows? Dat is ook niet de bedoeling, geen oplossing.
neen joh; lees dan. dan start ie juist wel met windows

of had je dat al?
jealma schreef op 15 juni 2004 @ 20:29:
wrom gebruik je norton???? Dat vind ik van die goedkope rotzooi die duur is en nog niet echt lekker werkt ook.
leuke on-onderbouwde reden

en wat heeft ie nou aan zo'n antwoord. daar help je hem ook echt mee he 8)7

topicstarter: heb je soms een langzame pc waardoor ie zo traag start?

[ Voor 48% gewijzigd door Silent Thunder op 15-06-2004 20:33 ]