Toon posts:

[MOBO]Compaq Presario 4620

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net voor bijna niets een oude compaq presario kast+mobo op de kop getikt, maar ik kan niet op google of op de gotsearch vinden wat voor mobo dat is.
Weet wel dat er een intel chipset op zit en een ATi 3D rage pro AGP2x o.b.video. een ess o.b.geluid en er past een PII op van max 266mhz, het max mem is 256mb pc133

Op het mobo staat het volgende:
PWA;PWA-TitanII BD
P/N: 4116925000
Made in Taiwan
Replace with Compaq spare 311009-001

WIE O WIE HELPT MIJ AAN DE NAAM EN HET TYPE VAN HET MOBO??????

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:45

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Waarschijnlijk een Intel440LX bordje dan, of iets vergelijkbaars. Het maximale wat op je mobo kan is dan een Pentium II 333mhz of een Celeron met 66mhz FSB (die gaan nog wat hoger).

Kijk eens wat er op de chipset staat? Intel/VIA/whatever? Liefst ook typenummers e.d.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Op www.compaq.com kan je bij support, download drivers, een programmaatje downloaden dat heet "compaq diagnose for windows", Deze geeft veel informatie over vanalles over je computer, misschien dat je daarmee verder komt.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

en op http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1 deze site kan je Everest downloaden. Dat programma geeft ook heel veel informatie over mobo en bios strings die je als zoekwoord kan gebruiken. Meestal komt er zelfs een chipset etc. uit rollen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:43
Je kunt zoeken wat je wilt, tis een moederbord speciaal ontworpen voor compaq. een echt merk buiten compaq zul je er dus ook niet in vinden.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

klik

Compaq support is zó goed ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op de grootste chip op het midden van het mobo staat (neem aan dat dit de northbridge is):
INTEL
AGPset
FW82443LX
L7322462
SL2KK

en op de kleinere onderin (neem aan dat dit de southbridge is):
INTEL
PCIset
FW83271AB
L7337947
3L23P

welk type intel AGP/mobo drivers horen hier bij?

@whizzcat
de supportsite had ik al gevonden maar hier staan geen drivers voor de AGP etc., deze zoek ik juist.

@strandbal
ik heb er een 350mhz pII op gehad en die werd ook gedetecteerd als een pII 266 :|

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 15:19 ]

Pagina: 1