Ik zit met een andere pc in een netwerk achter een router. Op allebei de pc's staat Xp pro. Om een of andere reden kan k niet meer aan die pc die benedenstaat. Als ik in het vak uitvoeren \\ en dan de computernaam ingeef geeft hij de volgende fout
"het opgegeven netwerkpad is door geen enkele netwerkleverancier geaccepteerd"
Dat is nog niet alles. Als ik naar eigenschappen van deze computer ga en ik klik op computernaam is de knop netwerk-id niet klikbaar en bij wijzigen (de knop daaronder) kan k enkel nog de computernaam veranderen. Dus niet meer het domein of de werkgroep.
Ik ben ingelogd als administrator mocht iemand het nog willen weten
Groeten
Dietbrand
edit: wat k ook voorheb is dat als ik vanuit MSWord een document wil afdrukken (de printer staat op de usb poort van de andere pc in het netwerk gedeeld) en ik wil printers zoeken zegt ie dat Active Directory niet beschikbaar is
"het opgegeven netwerkpad is door geen enkele netwerkleverancier geaccepteerd"
Dat is nog niet alles. Als ik naar eigenschappen van deze computer ga en ik klik op computernaam is de knop netwerk-id niet klikbaar en bij wijzigen (de knop daaronder) kan k enkel nog de computernaam veranderen. Dus niet meer het domein of de werkgroep.
Ik ben ingelogd als administrator mocht iemand het nog willen weten
Groeten
Dietbrand
edit: wat k ook voorheb is dat als ik vanuit MSWord een document wil afdrukken (de printer staat op de usb poort van de andere pc in het netwerk gedeeld) en ik wil printers zoeken zegt ie dat Active Directory niet beschikbaar is