Seagate ST38410A

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-03 19:31
Hey mensen heb hiero een vage HD ( of meerdere zelfs )

Bij het opstarten van de hardeschijf ( bij power up ) maakt schijf 1 toeren, daarna maakt deze een vreemd geluid. Net alsof er iets vast loopt. Om het fonetisch te verklaren: trrrrrrt-tik trrrrrrt-tik ( het 'trrrrrr' geluid is snel hoog en laag )

Schijf 2 doet niets met de stroom erop.
ik denk dat schijf 2 gewoon een opdonder heeft gehad met een verkeerde molex * kwam ik recent achter * en dat deze gewoon terug gaat voor garantie.

Maar wat is er mis met schijf 1 ?

help me!

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zou een headcrash kunnen zijn, die maakt best vage geluiden. Gewoon mee terug voor garantie dus.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" :)
Raadpleeg ook eens de Search: [search=mijn harddisk maakt vage geluiden].

Meer kunnen we niet voor je doen.

Hier op GoT wordt sowieso van je verwacht dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum en de GoT-search. Dat staat ook duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd.

Een tipje: neem voortaan de "let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door. Daarin staat wat je minimaal moet kennen cq uitvoeren voordat je een topic start ;)

[ Voor 59% gewijzigd door BalusC op 16-06-2004 08:19 ]

Dit topic is gesloten.