Toon posts:

[XP] beeld wordt vaag*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Bij ALLE WEBSITES die ik bezoek en ALLE PROGRAMMA'S die ik gebruik wordt het beeld vaag. (De letters half dikgedrukt, enz) Dit is sinds gisteren, toen ik rollercoaster tycoon (oudste versie van spel uit 1998 ofzo). Ik heb een screenshotje ingevoegd, waarbij ik een plaatje selecteer, dan zie je pas écht goed wat er gebeurd.

1. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
2. Of weet iemand waar ik (in bijv. google) op moet zoeken om oplossingen te vinden?

Bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://www.phpexperience.nl/upload/leden/74_beetjevaag.gif

Overigens, ik wist niet zeker of het aan mijn hardware ligt, maar heb hem toch maar in software gezet :)

Verder: opnieuw opstarten werkt niet, de resolutie ff veranderen en daarna weer terug helpt OOK niet. Verder heb ik nog niks geprobeerd.

[ Voor 24% gewijzigd door Spider.007 op 15-06-2004 17:47 ]

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 11:20
:? Ik zie eerlijk gezegd niet wat er mis is.
Anders mss eens degause proberen.
Had vroeger zo iets met m'n oude 15inch monitor, het beeld ging steeds weg. Werd helemaal vaag en zo, met een stoffen doek over het scherm wrijven hielp dan steeds. (de optie degause was niet aanwezig op de monitor).
Mss dat dat je probleem is.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wat is het probleem? Op de afbeelding is het niet zichtbaar. Probeer eens een andere monitor ofzo.

Het geselecteerde gedeelte wordt trouwens logischerwijs vaag; er wordt een raster overheen geplaatst.

Mooie spyware :P

[ Voor 43% gewijzigd door sdomburg op 15-06-2004 17:46 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb je screenshot even verkleint zodat hij de layout niet kapot maakt. Zoals meerdere mensen al opmerken is hier geen enkel probleem te zien? Ik denk dat je daarom beter even je monitor en vidkaart kunt controleren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
hmm vaag ik zie het wel :) ga ff m'n videokaart checken

sdomburg dat bedoel ik niet.. maar ik denk dat als ik printscreen do dat het bij jullie dan toch normaal zichtbaar is :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 21:40 ]

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 06:13
Heb net de XP SP2 Rc2 geinstalleerd en heb er nu ook last van op een Samsung SyncMaster172v icm een GeForce FX 5700
Driver versie : 56.72

Iemand anders ook?

---EDIT---

Heb er alleen last van als ik clearType aanzet zie ik nu. Maar om cleartype nu uit te zetten op een TFT is ook niet echt fijn.

[ Voor 31% gewijzigd door -=KGK=- op 15-06-2004 21:47 ]

Verwijderd

ik zie op deze screenshot een dambord bovenin, maar als ik erop klik niet meer :S

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Dat komt door de resize.

If you can't beat them, try harder

Verwijderd

Zo te zien staan je kleuren niet op 32bit.
Pagina: 1