Kan je beter naar tweakers.net en dan op de link : Vraag en Aanbod.
of doe het hier: [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml]
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2004 17:35 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik weet niet hoeveel merken er 2100mah dingesjes in hun productlijn waren, maar ik dacht nog niet veel. Kans is dus groot dat je een "goed" merk te pakken hebt, met trust stickertjes erop.
Verwijderd
Ook de goede merken laten hun batterijen maken. Ze ontwikkelen alleen en zetten dan een fabriek aan het werk... Dan loopt er een mannetje van trust langs en zegt: "maak er voor mij ook maar een paar bij en doe dan mijn sticker erop".... Dat kan dan veel goedkoper, omdat trust de ontwikkel kosten niet heeft.... Dat heten nou OEM-fabrikanten...Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:50:
Ik denk 't tegenovergestelde, want goede merken die 2100mah batterijtjes maken, zetten daar meestal hun eigen stikkertjes wel op
Probleem is alleen dat Trust dáár meestal de verkeerde merken voor kiest.Maarce schreef op 15 juni 2004 @ 20:14:
[...]Ook de goede merken laten hun batterijen maken. Ze ontwikkelen alleen en zetten dan een fabriek aan het werk... Dan loopt er een mannetje van trust langs en zegt: "maak er voor mij ook maar een paar bij en doe dan mijn sticker erop".... Dat kan dan veel goedkoper, omdat trust de ontwikkel kosten niet heeft.... Dat heten nou OEM-fabrikanten...
[ Voor 4% gewijzigd door breinonline op 15-06-2004 21:21 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Dit topic is gesloten.
![]()