Toon posts:

mediamarkt 4x2100 + snellader

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
van het merk Trust voor 14.99 euro! :9~

ik moest jullie ff informeren!

Verwijderd

zou ik niet doen
er zijn weinig mensen met goede trust ervaringen

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En dit is hier voor al helemaal niet bedoeld ;)
Kan je beter naar tweakers.net en dan op de link : Vraag en Aanbod.
of doe het hier: [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2004 17:35 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Trust maakt voor zover ik weet NIKS zelf (behalve hun merkstickertjes, die ze vervolgens overal op plakken).
Ik weet niet hoeveel merken er 2100mah dingesjes in hun productlijn waren, maar ik dacht nog niet veel. Kans is dus groot dat je een "goed" merk te pakken hebt, met trust stickertjes erop.

Verwijderd

Ik denk 't tegenovergestelde, want goede merken die 2100mah batterijtjes maken, zetten daar meestal hun eigen stikkertjes wel op :P

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:42
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:50:
Ik denk 't tegenovergestelde, want goede merken die 2100mah batterijtjes maken, zetten daar meestal hun eigen stikkertjes wel op :P
Ook de goede merken laten hun batterijen maken. Ze ontwikkelen alleen en zetten dan een fabriek aan het werk... Dan loopt er een mannetje van trust langs en zegt: "maak er voor mij ook maar een paar bij en doe dan mijn sticker erop".... Dat kan dan veel goedkoper, omdat trust de ontwikkel kosten niet heeft.... Dat heten nou OEM-fabrikanten...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

breinonline

Are you afraid to be known?

Maarce schreef op 15 juni 2004 @ 20:14:
[...]Ook de goede merken laten hun batterijen maken. Ze ontwikkelen alleen en zetten dan een fabriek aan het werk... Dan loopt er een mannetje van trust langs en zegt: "maak er voor mij ook maar een paar bij en doe dan mijn sticker erop".... Dat kan dan veel goedkoper, omdat trust de ontwikkel kosten niet heeft.... Dat heten nou OEM-fabrikanten...
Probleem is alleen dat Trust dáár meestal de verkeerde merken voor kiest. :X Hetzelfde geldt namelijk ook voor hun camera's, webcams, muizen enzovoorts. Nou moet iedereen natuurlijk zelf bepalen of dit wel of niet wat is. Bij batterijen maakt het waarschijnlijk niet al te veel uit. Ze zijn hoogstens sneller leeg dan 2100mAh batterijen van een beter/ander merk.

[ Voor 4% gewijzigd door breinonline op 15-06-2004 21:21 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Mag hier in: [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml]. Dit soort topics zijn niet de bedoeling van Fotografie :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.