Toon posts:

Nieuwe Mobo en CPU maar verkeerd aangesloten??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers!

Kep net een nieuwe Mobo de p4g800 deluxe van asus en een pentium 2.8 ghz 800 1mb ht binnen en ben deze aan het inbouwen. Ik heb alles aangesloten en doe even een testje of de pc opstart maar dat doet hij niet. Eventjes (nog geen seconde geeft ie een kick en gaan de fans draaien maar dan stoppen ze weer en gebeurd er niks. Mijn mobo zit nie tegen me behuizing aan ofzo da ik kortsluiting heb.. Iemand een idee wa me probleem kaN OPlossen.. Ik bouw nie zo vaak computers dus weinig ervaring.. Please help me uit de brand

greets

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

je hebt natuurllijk wel schroefjes tussen je mobo en je backplate van je kast gedaan ?!
hoop ik :)
zoals ik uit je verhaal kan opmaken, zit het mobo direct op de kast :X

Afbeeldingslocatie: http://www.gen-x-pc.com/images/mobo_spacer.jpg
deze dingen bedoel ik :)
meelmark schreef op 15 juni 2004 @ 17:47:
[...]

ff zwaar offtopic maar als je nieuwe kast van antec bijvoorbeeld koopt, worden die busjes bijgeleverd?

sorry to bother you
ja!

[ Voor 58% gewijzigd door Koekje op 15-06-2004 17:51 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:21

DataGhost

iPL dev

heb je je frontpanel wel aangesloten en op de power knop gedrukt :P als je je atx voeding aanzet doet ie namelijk heel even iets (bij mij een paar sec) en dan gaat ie weer uit. dan moet je nog op de power-knp van je mobo drukken dus

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
bonzaibuddy schreef op 15 juni 2004 @ 17:34:
je hebt natuurllijk wel schroefjes tussen je mobo en je backplate van je kast gedaan ?!
hoop ik :)
zoals ik uit je verhaal kan opmaken, zit het mobo direct op de kast :X

[afbeelding]
deze dingen bedoel ik :)
ff zwaar offtopic maar als je nieuwe kast van antec bijvoorbeeld koopt, worden die busjes bijgeleverd?

sorry to bother you

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08
staan jumpers goed? geen kortsluiting? voedings kabel 12v erin? etc etc.?

Verwijderd

Topicstarter
die schroefjes zitten ertussen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:22
Probeer eerst eens wat dingen zelf te proberen a.d.h.v. de troubleshooter in onze FAQ: PMG Beleid

Kom je er dan nog niet uit, by al means, open gerust weer een topic. Zet daar dan wel in wat je allemaal geprobeerd hebt plus uitkomst/bevindingen. Op die manier kunnen we je doelgerichter helpen, nu is het wat met kreten gooien en kan 't lang duren :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.