Toon posts:

[word] via instal knop aan word toevoegen zoals pdf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een knop gemaakt in word, met daarachter vba code. Deze code voert enkele bewerkingen uit op het word document. Nou moet ik op de 1 of andere manier deze knop op 30 computers krijgen (in hun word).

Hetzelfde als dat je na installatie van acrobat writer in word een knop er bij krijgt waarmee na klikken een pdf document kan genereren.

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Is het mogelijk om met visual basic een proggie te schrijven dat op de betreffende computer deze knop met bijbehorende vba code aan word toevoegd?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 03:21

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heeft weinig met programming te maken
PW -> SA

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

http://www.thevbzone.com/wwwboard/messages/138.html :?

Je zoekt het installeren van een Macro in MS Word. Met deze keywords moet je er wel uit kunnen komen. :)

[ Voor 50% gewijzigd door gorgi_19 op 15-06-2004 17:08 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Moet je wel ergens vinden op Inet.
btw, ik vind dat dit WEL in programming thuishoort... VBA...

Verwijderd

Topicstarter
.oisyn schreef op 15 juni 2004 @ 17:05:
Heeft weinig met programming te maken
PW -> SA
Wedden dat het uiteindelijke antwoord gewoon met programmeren te maken heeft.

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 15 juni 2004 @ 17:07:
http://www.thevbzone.com/wwwboard/messages/138.html :?

Je zoekt het installeren van een Macro in MS Word. Met deze keywords moet je er wel uit kunnen komen. :)
Dit is op zich wat ik zoek, alleen met deze oplossing moet elke gebruiker van een computer waarop de knop moet komen VBA code gaan kopieren en zelf plakken in de VBA editor van Word. Lijkt me geen goede oplossing. Het moet geautomatiseerd gaan.
Pagina: 1