Welke DVD voor max 60,- euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik ben op zoek naar een DVD speler voor maximaal 60 euro. Nu kan ik hem alleen maar in Groningen kopen, dus mijn keuze is beperkt. (anders had ik sowieso voor een cyberhome van 49,- gegaan daar ik daar goede ervaringen mee heb). Nu ben ik gisteren de stad in geweest en ben de volgende spelers tegengekomen:

Vestel 2706 voor 59,-
pic:
[img]url=http://www.vesteldigital.com/products/imgs/dvd2706.gif[/img]

specs:
[img]url=http://www.vesteldigital.com/products/imgs/DVD-general.jpg[/img]
[img]url=http://www.vesteldigital.com/products/imgs/DVD-opt.jpg[/img]

vcdhelp info:
Niks bekend over deze speler, maar overige vestel spelers krijgen gemiddeld 7.5/8

Mustek v300 voor 55,-
pic:
Niet te vinden, zijn volgens mij verschillende versies van, want de pics die ik vond leken in de verste verte niet

specs:
Kon ik niet vinden.

vcdhelp info:
Gemengde reacties. Bij de een leest hij wel alles, bij de ander weer weinig. Schijnt nogal lawaaiig te kunnen zijn en heeft probs met gebrande DVD's.

MARQUANT DVD-28 voor 49,- bij de kijkshop
Kom ik net tegen op de site, stond gister niet in de winkel.

pic:
[img]url=http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS103552g.gif[/img]

specs:

Geschikt voor MP3/DVD/DVD+R/DVD+RW/HDCD/CD/CD-R/CD-RW/VCD/SVCD
Optische/coaxiale digitale uitgang, scart/s-video en 2.1 uitgangen
Incl. full function afstandsbediening

Medion DVD-speler MD 41025 bij de Edah
DVD video, SVCD, VDC, Picture CD, audio CD, CD-R, CD RW, MP3 CD compatible, Dolby digital audio output, Dolby digital stereo down mix output, TV mode (16:9/4:3 letterbox), on screen friendly setup menu

Eerste twee spelers kon ik bij de mediamarkt kopen. Ik ben nog wel twee andere spelers in groningen tegengekomen, maar die hadden geen display op de speler. Dat vind ik wel zo gierig dat die spelers in ieder geval afvallen (dat waren de Daytek M705m en de Yamada van de funprice).

Maar goed, welke van de drie zal ik nemen. Of weet iemand nog andere opties in groningen? Bv waar ik ergens een cyberhome kan komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 15-06-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

loop een blokker binnen.. koop dat ding en niet zeuren. In die prijsklasse zal het niet bijzonder veel schelen. Ook videtheken hebben vaak hiteker & cyberhome.
beide best goed voor het geld!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Gitaarwerk schreef op 15 juni 2004 @ 16:11:
loop een blokker binnen.. koop dat ding en niet zeuren. In die prijsklasse zal het niet bijzonder veel schelen. Ook videtheken hebben vaak hiteker & cyberhome.
beide best goed voor het geld!
De provision bedoel ik. Was laatst bij de blokker en daar was net iemand die hem terug kon brengen omdat hij slecht DVD's las. Verder stond er in de krant ook iemand die erover liep te zeuren. In dat ding heb ik dus geen vertrouwen.

Maar als ik een cyberhome kan krijgen deed ik het. Mijn vriendin heeft hem en het is een uitstekend ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ja..er zijn veel goedkope dingen hoor die prima zijn :) Cyberhome..hmz... Kijkshop..had die ze ook niet?..
waarom niet gewoon een pioneer dv470?? die is binnenkort uit, over het algemeen lezen pioneers erg goed,..en deze heeft dan ook nog eens divx ondersteuning!...
doe er dan een beetje extra bij :)

[ Voor 50% gewijzigd door gitaarwerk op 15-06-2004 16:17 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 15:29
alternatief: yamada

[ Voor 70% gewijzigd door 0siris op 15-06-2004 16:38 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35517

Als je een regiovrije DVD speler wil gaan kopen zou ik wel ff checken of er een multisystem PAL/NTSC converter inzit (zit dacht ik zowiezo in de CyberHome spelers, staat ook wel aangeven als "NTSC playback on PAL TV" alleen ik weet niet 100% zeker of dat precies hetzelfde is...), want de meeste TV's ondersteunen geen NTSC signaal, met zo'n multisystem converter wordt het netjes voor je naar PAL omgezet en kun je schokvrij naar Regio 1/3/5/6/7 dvd's kijken :) (Regio 2 en 4 zijn standaard al PAL).

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 35517 op 15-06-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Oscar Mopperkont schreef op 15 juni 2004 @ 16:14:
Maar als ik een cyberhome kan krijgen deed ik het. Mijn vriendin heeft hem en het is een uitstekend ding.
En mijn zus heeft dus niets dan ellende gehad met Cyberhome gevallen. Voor dat geld is het allemaal troep vergeleken met wat betere apparaten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

De vestel spelertjes zijn over het algemeen wel redelijk goed, als je het vergelijkt met andere in die prijsklasse dan.

Canon Digital Ixus V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Laatst online: 19-05 11:31
heb ook redelijke ervaringen met de vestel speler speelde iig alles af wat we er ooit in gehad hebben. alleen de ab wil niet echt werkt pas vanaf 2 meter ofzo. mijn schoonmoeder had hem gekocht. hij had alleen geen display is niet heel boeiend maar kan lastig zijn want je ziet dus ook niet meer ff snel op hoeveel minuten je zit of welke chapter.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 23:30
Mijn moeder heeft een Vestel, wat een maf ding :P.

Afstandsbediening is zeer matig uitgevoerd, signaal niet sterk en onlogisch ingedeeld. Ook is het al twee keer voorgekomen dat het geluid wegviel, pauzeren en verder spelen loste het op.

Edit: Ook de display is niet echt denderend nee ;).

[ Voor 11% gewijzigd door SpleeffY op 16-06-2004 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32302

misschien een goede 2de hands een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

In Groningen zit ook een Mediamarkt (Westerhaven). Ga daar anders eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Anoniem: 76438 schreef op 16 juni 2004 @ 07:09:
In Groningen zit ook een Mediamarkt (Westerhaven). Ga daar anders eens kijken.
Ik zei dus ook al dat ik die Vestel en de Mustek bij de Mediamarkt gezien had. Dus daar ben ik dus ook al wezen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26970

Waarom kun je alleen maar in Groningen terecht? Ga een dagje naar een andere stad met de trein, en pik dan meteen ff een Cyberhome DVD speler mee als je er toch bent :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 15 juni 2004 @ 16:14:
De provision bedoel ik. Was laatst bij de blokker en daar was net iemand die hem terug kon brengen omdat hij slecht DVD's las. Verder stond er in de krant ook iemand die erover liep te zeuren. In dat ding heb ik dus geen vertrouwen.
Ik en mijn ouders hebben zo'n Provision DVD speler en hij werkt prima, leest goed hier.

Mijn vriendin heeft een ander type Provision en ook die werkt al ruim 1,5 jaar hartstikke goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door saviour op 16-06-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 22:16

Dr C

met C en CK

die Marquant ziet er best aardig uit. (voor die prijs, he). Heeft iemand daar ervaring mee?

o, en dan heb ik nog een vraagje. Weet iemand of er nog dvd spelers te koop zijn met 5.1 (losse) uitgangen, die zijn officieel bedoelt om direct Zoveel speakers aan te sluiten, maar ik zoek er een voor mijn huisgenoot die een versterker heeft die "5.1 voorbereid is"zeg maar.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
In die prijsklasse zul je niet echt veel verschil merken, is allemaal geen onaardig spul :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 00:28
De Daytek die ik voor mijn oma heb gekocht doet geen RGB over de SCART out, dat scheelt behoorlijk in de beeldkwaliteit. Iets om op te letten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:54
ik wil ook nog even een goede ervaring delen over de cyberhome 402. De andere modellen schijnen niet zo goed te zijn als deze. Ik moet zeggen dat het beeld van de cyberhome echt wel goed is, en tot nu heeft-ie alle cd's, cd-rw's en dvd's (krassen!) gegeten die ik erin gestopt heb. Toch wel even wat anders dan dat gepruts op een dure DVD-speler, die veel minder slikken.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ik heb inmiddels de Vestel gekocht, las wel goede verhalen over Vestel en hij zag er het mooite uit (telt ook mee), stuk mooier dan op bovenste plaatje. Het is een kado, maar ik laat weten hoe hij uiteindelijk bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeng_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 12:20

Sjeng_

BIERTJAH!?

Ik heb nu de Vestel DVD 2320, een oudje alweer, die allesbehalve DivX, XviD afspeelt. :O

Nu zag ik laatst bij de Mediamarkt Maastricht de Cyberhome CH-DVD 462, die wél alles afspeelt volgens de doos. Hij beweert 5.1 ondersteuning te hebben. Hij kost geloof ik rond de 60,- :*)

Ik wil graag weten (maar kan nergens vinden :? ):
-Kan hij moeiteloos alles lezen?
-Speelt hij ondertitels? Zijn ze leesbaar? B)
-Is de beeldkwaliteit goed?
-Kan hij MP3 cd's én DVD's lezen?
-shuffled hij mp3's randomly?
-Is de 5.1 out goed qua kwaliteit? (anders is t zonde om een dure 5.1/DTS versterker te kopen)
-wel/geen DTS mogelijkheid?
-...

Er zijn vergelijkbare spelers op de markt voor ongeveer dezelfde prijs. Zijn er hier grote kwaliteitsverschille tussen? Steekt er eentje ver bovenuit? Welke beantwoord aan al mijn vragen?

Andere spelers:

- Yamada 6700 DvX 5.1 DTS
- HITEKER HE-940 en de HE-950
- Vestel 2851 DivX

Sjeng aon de geng!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128410

Heeft iemand al ervaring met de Cyberhome CH-DVD 462 die bij de Mediamarkt te koop is?

Ondersteund ie ook *.srt en *.sub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-03 21:13
Kickje,

Die Cyberhome 462 staat nu bij Micro Electro voor eur.59,90.

Weet iemand hie duur hij is bij de mediamarkt?

En evt. ervaringen zijn zeer welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door its_Muppet op 23-11-2004 22:27 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

Koop gewoon de Yamada DVX 6600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84017

persoonlijk zou ik nog ff een maandje of zo wachten.. dan zijn de feestdagen voorbij en gaat alles in de aanbieding.. Maar gezien de datum van het ST denk ik zo dat de TS al een speler heeft aangeschaft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91434

Ik heb nog een JVC XV-N33SL voor je staan, voor 50 euro.
Heb hem een 3/4 jaar geleden gekocht voor 110 euro.

Aangezien ik nu een projector heb en die progressief wil aansluiten heb ik een nieuwe speler gekocht. Op de jvc zijn misschien 15 films gespeeld en hij is z.g.a.n.

Afbeeldingslocatie: http://www.garantialisveris.com/FrontContent/ProductImages/34783.jpg

OEPS niet gelezen dat je al een nieuwe had :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 91434 op 24-11-2004 09:22 ]

Pagina: 1