Programma om statistieken te tonen van chatgedrag?

Pagina: 1
Acties:

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:27
Ik ben op zoek naar een programma die je chatlogs van MSN bekijkt, en op basis daarvan allemaal statistieken kan laten zien, zoals aantal gesprekken per dag, aantal keer dat je met iemand praat, het aantal keren dat iemand anders wat tegen jou zegt, enzovoorts.
Ik gebruik op dit moment MSN 6.2 met Messenger Plus. Graag wil ik ook MSN blijven gebruiken, en niet overstappen op Miranda. Ik heb wel een tijdje Miranda gebruikt, en daar zat ook zo'n statistiekfunctie bij. Maar ik vind MSN toch een stukje lekkerder werken.
Kent iemand zo'n programma?

• PipelineNoise
* Schopje *

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Open deur: je zou zelf wat kunnen gaan programmeren en het delen met andere mensen die MSN Msgr gebruiken :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• PipelineNoise
F_J_K schreef op 17 juni 2004 @ 10:24:
Open deur: je zou zelf wat kunnen gaan programmeren en het delen met andere mensen die MSN Msgr gebruiken :p
Nou, als ik het kon, zou ik het zeker proberen. Maar ik heb alleen een beetje Java- en Prologkennis, en daar schiet ik niet veel mee op.... Daarom hoopte ik dus dat iemand anders zoiets had geschereven.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

PipelineNoise schreef op 17 juni 2004 @ 16:29:
[...]

Nou, als ik het kon, zou ik het zeker proberen. Maar ik heb alleen een beetje Java- en Prologkennis, en daar schiet ik niet veel mee op.... Daarom hoopte ik dus dat iemand anders zoiets had geschereven.
Wat voor kennis heb je van java? Want om zoiets te maken heb je aan brugklas wiskunde en hele minieme kennis van een programmeertaal (lees: je kent de syntax en de rest kun je met een goede manual) genoeg :)

• PipelineNoise
_-SToFFeL-_ schreef op 17 juni 2004 @ 16:31:
[...]

Wat voor kennis heb je van java? Want om zoiets te maken heb je aan brugklas wiskunde en hele minieme kennis van een programmeertaal (lees: je kent de syntax en de rest kun je met een goede manual) genoeg :)
Als het echt zo makkelijk is, wil ik wel eens kijken. Op zich kan ik me wel voorstellen hoe het programma de statistieken moet berekenen, alleen ik heb geen idee hoe ik het een beetje grafisch kan laten zien.
(Ik studeer aan de VU en heb Inleiding Programmeren 1,2 en Datastructuren gehad.. Maar daar zat niks grafisch bij).
Pagina: 1