[XP] Na inloggen logt hij meteen weer uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 694 views sinds 30-01-2008

• JustRob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:13
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. ik zit echt met een zwaaar probleem.. als ik XP opstart krijg ik het welbekende inlog scherm (we hebben 4 gebruikers) als ik dan inlog op mijn eigen naam (of die van iemand anders) zie ik 1 seconde mijn achtergrond en meteen daarna meld hij me weer af (uw instelling worden opgeslagen bla bla bla)..

Ik heb alles geprobeerd.. veilige modus met en zonder netwerk etc. etc.. maar ik bleef 't probleem houden..

zijn er nog mensen die dit hebben gehad of weet iemand hoe je dit op moet lossen zonder te formatteren???

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Dit probleem heb ik eens op een PC gezien waar de pagefile van corrupt was. Deze verwijderen hielp toen prima. Gewoon naar de recovery console booten en dan de stappen in het volgende document doorlopen. De pagefile wordt bij de volgende keer opstarten weer gewoon aangemaakt, dus kan geen kwaad :)

Verwijderd

Heb ik wel eens gezien bij een pc met windows xp NL erop.. de crack werkte niet helemaal... Heb je ongeveer 30 dagen geleden xp geinstalleerd?

Om te verhelpen moet je een re-install doen( en een Originele cd gebruiken }) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 16:05 ]

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

Als je de zoekfunctie even gebruikt, vind je hier genoed info over. Ik heb nl. de afgelopen maanden al enkele topics met (mogelijke) oplossingen voorbij zien komen.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Verwijderd

Ik heb dit eerder gezien bij iemand die net ad-aware had gedraaid en opnieuw had opgestart

Zijn oorzaak was dat hij een xp crack had gebruikt en deze helemaal of gedeeltelijk was verwijderd door ad-aware misschien is het zelfde bij jou gebeurt.

ik heb trouwens dit topic al eerder tegen gekomen op GOT

Ik hoop dat je niet jou probleem is en dat je een originele versie hebt en dit niet op jou slaat en zoek ff verder op GOT.

deze:
[rml]Zelfde probleem logt aan en logt meteen weer uit [ XP Pro][/rml]

ofdeze

[rml][ XP] logt onmiddelijk weer uit[/rml]

Succes

• JustRob
  • Laatst online: 23:13
@ Yngwie-
Ik heb geen idee wat je bedoeld.. maar het enige waar ik in kan komen is Dos dus ik kan helemaal niks..

@ Kariem112
Kheb XP Pro gekocht bij Hans Kazaa.. ;).. maar ik heb hem al 1,5 jaar draaien dus daar zal 't ook niet aan liggen denk ik

@ TheZoo..
ja.. maar geen een had hetzelfde als ik, want sommige konden nog wel met de safemode naar binnen en zo.. maar dat kan ik dus ook niet meer...

@ Opethian
Niet dat ik weet.. of mijn zusje moet het gedaan hebben, maar die weet nog niet hoe ze winzip moet installeren.. laat staan ad-aware..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer eens vanaf een andere pc de pc met de "Event Viewer" te benaderen: "Start > Uitvoeren > eventvwr.msc". Rechtermuisklik op "Logboeken(lokaal)" en daar "Verbinden met een andere computer". Kan je dan nog wel authenticeren op de computer ?

Heb je recentelijk een nieuw programma geïnstalleerd ? Zit er een goede virusscanner en firewall(als de bak rechtstreeks op internet zit) op ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

toevallig adware gedraaid ?

kijk hier eens :

http://www.lavahelp.com/articles/v6/04/06/print/0901.html

met dit article heb ik zojuist zo'n zelfde probleem verholpen.

ik kon echter in herstel console niet inloggen als administrator, dus heb ik de harde schijf in een andere pc gezet en even met de hand "wsaupdater.exe"gekopieerd en geplakt

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 20:04 ]

• rutgerprins
  • Laatst online: 18-07-2016
waar heb je hem heen gekopieerd en waar vandaan?!

ik heb hier nml precies hetzelfde probleem maat dat articel doet het niet...

[ Voor 49% gewijzigd door rutgerprins op 29-09-2004 11:02 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
rutgerprins schreef op 29 september 2004 @ 10:55:
waar heb je hem heen gekopieerd en waar vandaan?!

ik heb hier nml precies hetzelfde probleem maat dat articel doet het niet...
Staat in de FAQ:
Windows Operated Systems - FAQ

(En als je (beter) gezocht had, was je nog tig topics tegengekomen.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• rutgerprins
  • Laatst online: 18-07-2016
Als de waarde niet klopt, wijzigt deze als volgt:
ed Userinit [enter]
%systemroot%\system32\userinit.exe, [enter] (let op de komma)

dat is toch WINDOWS\system32\userinit.exe,

naja werkt dus niet... heb nu de 2e en de 3e geprobeerd... beide helpen niet de 1e kan niet want ik heb niet meerdere comps :(

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 19:39
Je moet eerst de userinit.exe kopiëren naar wpaupdater.exe (of zoiets). Dit moet je doen via de recovery console.
Deze site legt het goed uit: http://www.winxptutor.com/wsaremove.htm

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie even de FAQ - lukt het daarmee niet open dan even een nieuw topic waarin je uitlegt wat er precies niet gaat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.