Mij erg onduidelijk, wellicht dat er meer mensen ervaringen mee hebben. Het volgende is het geval:
Vanwege uitval internet (aantal weken geen DSL) werd ik genoodzaakt via GSM in te bellen voor mail en werkorders (werk dus, heb thuis geen modem/telefoonlijn). Rekening ontvangen van T-Mobile dat bijna €500,- was. Tot dusver nog geen bericht van werk of DSL provider over vergoeding.
Ik dacht laat ik eens aardig zijn en vroegtijdig contact opnemen met T-Mobile voor het vragen van een betalingsregeling, zodat het bedrag straks verdeeld over 2-3 maanden betaald kan worden. Met de vakantie voor de deur is dat toch wel erg fijn. Weten zij me het volgende te vertellen:
Wie heeft hier meer ervaring mee? Of weet of dit inderdaad zo is?
Oh ja ik ben trouwens nog oud "Ben 260 '99" abonnee, dus voor zover ik weet hadden zij toen deze 'regeltjes' helemaal niet. Ben er niet van op de hoogte gesteld
Vanwege uitval internet (aantal weken geen DSL) werd ik genoodzaakt via GSM in te bellen voor mail en werkorders (werk dus, heb thuis geen modem/telefoonlijn). Rekening ontvangen van T-Mobile dat bijna €500,- was. Tot dusver nog geen bericht van werk of DSL provider over vergoeding.
Ik dacht laat ik eens aardig zijn en vroegtijdig contact opnemen met T-Mobile voor het vragen van een betalingsregeling, zodat het bedrag straks verdeeld over 2-3 maanden betaald kan worden. Met de vakantie voor de deur is dat toch wel erg fijn. Weten zij me het volgende te vertellen:
Ik vind het een heel absurd verhaaltje maar kreeg dit tot 2x toe uitgelegd door verschillende medewerkers. Ben ik nu nou genoodzaakt alsnog te betalen als ik niet afgesloten wil worden van verschillende diensten? Kom op nou....Meneer, allereerst wil ik u bedanken voor uw telefoontje. Ik kan voor u een betalingsregeling treffen, maar wij hebben hier een aantal regels daarop.
- Op moment dat ik een betalingsregeling aanvraag voor u, wordt uw GSM meteen afgesloten. U kunt van geen van de diensten meer gebruik maken, u kunt enkel nog gebeld worden op uw toestel.
- U blijft gewoon de vaste kosten per maand betalen. U kunt echter de ingekochte minuten niet meenemen naar volgende maanden.
- Op moment dat uw laatste betaling voldaan is, wordt u gedeblokeerd. Echter kunt u voor de eerste 6 maanden die hierop volgen, niet bellen naar 09XX nummers, en ook niet bellen of gebeld worden in het buitenland.
Wie heeft hier meer ervaring mee? Of weet of dit inderdaad zo is?
Oh ja ik ben trouwens nog oud "Ben 260 '99" abonnee, dus voor zover ik weet hadden zij toen deze 'regeltjes' helemaal niet. Ben er niet van op de hoogte gesteld