Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een aantal dagen de E600 van samsung, zit EasyGPRS bij.
Probeer een abm (animited bitmap) maken, maar kon niet verder bij de Editor bij afbeelding naar telefoon sturen.

In de editor kan ik maar één bitmapje toevoegen.. Daarna is de toevoegen button grijs. Heb de laatste versie 2.1.8.

Als ik van één bitmap een abm bestand maak, krijg ik'em niet naar de telefoon, EasyGPRS zegt dat'et geen bitmap is.

Weet iemand een ander programma om deze abm files te maken EN die naar de E600 te krijgen?

Verwijderd

Voor bewegende plaatjes kun je gewoon het beste een GIF-je in elkaar flansen en die naar je telefoon sturen.

Let wel dat het bestand niet groter dan zoveel kb mag zijn, anders trekt hij het niet. Ik geloof dat hier 42kb voor staat, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Goh, inderdaad werkt dat... Thanx

Had ik eerder kunnen proberen, maar met die EasyGRPS leek het dat dit op een andere manier moest...

Nu reist bij mij de volgende vraag op... Hoeveel batterij kost het laten zien van een animated gif?!?!

Verwijderd

Dat heb ik mezelf ook afgevraagd. Ik ga er van uit dat de telefoon meer moet doen om die bewegende afbeelding te laten zien de hele tijd... maar hoe zwaar hij het daar mee heeft weet ik niet en ook niet hoe dat in verhouding ligt tot de batterijduur.