[Bug] reclame over t.net logo heen boven in scherm.

Pagina: 1
Acties:

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-02 14:16

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Topicstarter
Ik weet niet helemaal zeker of dit een bug is, of dat het jullie bedoeling is.
Ik vindt het iig vrij irritant!

Regelmatig als ik de t.net site laad heb ik de reclame over het logo van t.net heen staan. dit gebeurd zowel thuis op verschillende pc's als op het werk. Thuis draai ik IE 6 en hier op het werk draai ik ie 5.5

hier de pic.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fysiodev/tnetrec.jpg

hoop dat jullie er iets mee kunnen op deze manier.
ik heb overigens het idee dat het alleen maar met t.net gerelateerde reclame gebeurd , zoals van de geheugenshop en tweakdsl, maar dit weet ik niet 100% zeker. ik zal er de komende dagen op letten!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die banner hoort zo groot. In de oude layout was voor zulke banners geen plek, dat is in deze layout wel zo.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Het vervelende er aan vindt ik dat ik niet makkelijk even op het logo kan klikken om terug naar de homepage te kunnen. ik weet het ik kan gewoom op de tekst tweakers.net klikken maar dan rolt er weer een menutje uit etc.

Maar als het zo hoort, zal ik proberen mij er verder niet meer aan te storen.

Verwijderd

je kan wel op het logo klikken hoor, met die banner staat toch helemaal links boven in Tweakers.net, dat is ook de "home" button :P anders t.net je startpagina van maken en dan op je home knop drukken :P maar dat is misschien niet echt een oplossing voor jou :P

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Zoals ik al zei ken ik de andere opties, maar vondt ik het gewoon vervelend (en vindt ik het ook nog eens gewoon niet staan in de layout).
Aangezien het dus schijbaar gewoon zo hoort, zal ik er niet meer over zeuren en de site gebruiken zoals hij is.
Ik loop er natuurlijk niet om weg want het blijft een goede site!