Stel ik gebruik deze set met een 5.1 soundkaartje, en laat de 'middelste' speakers onaangesloten, produceren deze dan ook muziek (hetzelfde als front of rear) of doen ze niets?
Niks. tenzij hetgeen wat voor de set zit er een bepaalde instelling voor heeft, wat meestal niet het geval is.
Je post is idd te onduidelijk.
Je post is idd te onduidelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Cyb op 15-06-2004 14:38 ]
Verwijderd
Bedoel je nou dat je de center en center rear aangesloten laat? Zo niet, wat bedoel je dan wel?
7.1 dus hij bedoelt de 2 zijkanten niet aansluiten denk ik.
Dan doen ze idd niets ... ken de set niet, maar is het meest logische he, en anders probeer je het
minder werk als nieuw topic openen ...
Dan doen ze idd niets ... ken de set niet, maar is het meest logische he, en anders probeer je het
[ Voor 3% gewijzigd door Rappie op 15-06-2004 14:42 ]
Mja, geen zin om 130 € + veel moeite uit te geven als t niet werkt
1 2 3
7 S 8
4 5
de S is de subwoofer. 2 is de center, 1 en 3 de voorspeakers, 4 en 5 de speakers waar ik het over heb in m'n startpost. Maargoed, ik moet dus schijnbaar tóch een 7.1 gel. kaart komen
1 2 3
7 S 8
4 5
de S is de subwoofer. 2 is de center, 1 en 3 de voorspeakers, 4 en 5 de speakers waar ik het over heb in m'n startpost. Maargoed, ik moet dus schijnbaar tóch een 7.1 gel. kaart komen
Verwijderd
Ondanks dat het heel vaag is kan ik je denk ik toch een bevredigend antwoord geven (heb zelf de set ook). Achter op de box zit een switch. Daar staat 5.1 -> 7.1 uplink, 6.1 -> 7.1 uplink en direct. Direct is voor als je een 7.1 geluidskaartje hebt. Die andere zijn voor als je bijv. een 5.1 geluidskaart hebt. Dan gaat hij signalen op zo'n manier afsplitsen dat je nog steeds een 7.1 geluids effect hebt, dus moet je wel alle boxen aangesloten houden om er van te kunnen genieten...
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:01:
Ondanks dat het heel vaag is kan ik je denk ik toch een bevredigend antwoord geven (heb zelf de set ook). Achter op de box zit een switch. Daar staat 5.1 -> 7.1 uplink, 6.1 -> 7.1 uplink en direct. Direct is voor als je een 7.1 geluidskaartje hebt. Die andere zijn voor als je bijv. een 5.1 geluidskaart hebt. Dan gaat hij signalen op zo'n manier afsplitsen dat je nog steeds een 7.1 geluids effect hebt, dus moet je wel alle boxen aangesloten houden om er van te kunnen genieten...
Pagina: 1