Krijg zonealarm er niet meer fatsoendelijk vanaf

Pagina: 1
Acties:

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
De nieuwe zonealarm gaf wat problemen met de pc, dus ik denk uninstall, maar als ik dat klik dan krijg ik een oneindig lange rits van schermpjes dat ik de pc eerst moet afsluiten. Hij pleurt mijn hele temp disk dan vol met GLB***.tmp files.

Ik kan ze dan allemaal cancellen en de zauninst ook proberen af te sluiten en dan ben ik er effe vanaf. Dus ik ZA 5 opnieuw geinstalled, dat lukte, maar de uninstall is nog altijd verneukt. Dus ik oude za 4.5 erop proberen te zetten, na dat lukte dan met clean install, maar een dll file die werkt niet, was zeker nieuwer, dus ik die effe erafgegooid(VSPUBAPI.dll), maar nu crasht 4.5 op kernel32.dll.

Heb de map al weggegooid en alles uit het register gehaald, maja dan is hij er nog niet echt af, want wie weet welke files hij allemaal op mijn pc zet.

Ik wil gewoon een oudere versie weer op krijgen, iemand een idee?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08 11:05

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Het is een tijd geleden dat ik met ZoneAlarm gewerkt heb (mede om de door jou aangegeven problemen), maar het is te verwijderen.

• Stop ZoneAlarm
• Verwijder ZoneAlarm uit de lijst van zaken die opgestart worden bij het booten
• Verwijder alles van ZoneAlarm dat je kunt vinden (directory, ZoneAlarm.dll in system/system32)
• Laat een registry cleaning tool los
• Zoek handmatig (CTRL-F) de registry na op ZoneAlarm en Zonelabs en verwijder de gevonden entries
• Laat de registry cleaning tool nog een keer los
• Gebruik eventueel nu een tweede registry cleaning tool

Nu is je PC voldoende vrij van ZoneAlarm om te proberen een andere versie te installeren.
offtopic:
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een andere firewall en daar heb ik ook netjes voor betaald.

Een alternatieve methode om echt van ZoneAlarm af te komen is natuurlijk Format C: maar dan moet je nog wat meer werk verrichten en volgens mij ben jij daar nog niet aan toe.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer het eens in veilige modus. Dat wilde bij mij wel lukken :)