Toon posts:

Adsl Bereik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo, even een vraagje: Ik woon in een buitengebied wat betreft ADSL bereik. Hoewel ik 'hemelsbreed' slechts 3.5 km van de centrale woon, ligt de telefoonkabel een f*kking groot eind om. Die komt in totaal wel op zo'n 6 kilometer lengte voor hij bij ons huis is. Nu is het zo dat het dorp waarin ik woon ongeveer 500 meter van ons huis ligt. Ik kan geen ADSL nemen volgens kpn. Nu heb ik een paar vraagjes:
- Kan het zo zijn dat Versatel of BBned verder bereik hebben?
- Zoniet: kan ik met een of andere draadloos verbinding ook een ADSL abonnement delen met bijvoorbeeld een vriend uit het dorp? Het bereik moet dan ongeveer 500 meter zijn. Wie o wie weet hier raad mee, want ik heb genoeg van dat inbelabonnementje.

Verwijderd

500 meter moet wel lukken met Wifi.

Over een tijd komt er weer ADSL2, en dat heeft een groter bereik schijnt het...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Quote van BBNED FAQ:
De postcodecheck van KPN geeft een ander resultaat dan de postcodecheck van bbned, hoe kan dit?
bbned heeft een geheel eigen netwerk dat los staat van KPN. Het kan dus zijn dat bbned op een bepaalde locatie wel DSL aanbiedt en KPN niet; en andersom. Daarnaast kan de afstand van uw huis tot de wijkcentrale een rol spelen. KPN biedt DSL aan tot een afstand van 3 kilometer en bbned doet dit tot een afstand van 5 kilometer.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Komt die telefoonkabel eerder wel dicht langs je huis? In dat geval is het misschien mogelijk om de aansluiting zo'n 2,5 kilometer langs de kabel te verplaatsen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 10:54
Gewoon even kijken: http://www.adslmetacrawler.nl