Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan van iemand deze mp3 speler overkopen, probleem is dat ik hem niet persoonlijk ken.
Ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die problemen ondervonden na langdurig gebruik van deze speler?

Ik heb vooral angst dat de hd het mss zou begeven na een maand ofzo, aangezien de garantie ook vervallen is, en de verkoper mss claimt dat het 'allemaal men eigen schuld is'.

Ook op het gebied van krassen maak ik me wat zorgen, hoewel dit in sé bijzaak is, zeker wanneer je een gecrashte hd hebt :)

Hij vraagt er 160€ voor, dit vind ik persoonlijk wel mooi prijsje, maar dit is ook redelijk irrevelant.

Bottomline: zijn er mensen met ervaring dat zon ding crasht na (intensief/langdurig) gebruik?

Verwijderd

Ik vind 160 voor een 2de hands erg veel en ZEKER wel relevant...
Oh ja als geld nier relevant is voor je wil je dan wat naar mij overmaken? :+ :+ :+ haha

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 13:24:
Ik vind 160 voor een 2de hands erg veel en ZEKER wel relevant...
Oh ja als geld nier relevant is voor je wil je dan wat naar mij overmaken? :+ :+ :+ haha
toch?
Ik vond dit redelijk weinig, nieuw kost hij 300-350€

edit: en met irrelevant bedoel ik dat voor mij het HD probleem veel belangrijker is dan misschien tien € meer betalen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 13:41 ]

Verwijderd

Ik heb het eerste type Zen al drie jaar. Heeft USB1 en firewire. Ben er nog steeds heel tevreden mee. Op batterij gebruik ik hem 2 x per week in de trein. Op adapter speelt hij thuis vaak uren achter elkaar via de stereoinstallatie. Voor de communicatie met de PC gebruik ik al vanaf het begin Notmad Explorer. Is shareware, maar vele malen beter, sneller en vriendelijker dan het prog. van Creative.

Verwijderd

Issie zo duur?
Oh dan valt het wel mee idd ik dacht dat ie rond de 220 was ofzo

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

ja lekker onderbouwde reactie dan Menno :P
Trouwens, mocht je Zen kapot gaan, kan je altijd een andere hd erin gooien? :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt JayJay

en een nieuwe HD, volgens mij is dit een redelijke kostelijke bedoening en ben je dan beter af met een gehele nieuwe mp3speler

Nog mensen met (mss negatieve?) reacties?

Verwijderd

Zelf ben ik altijd al positie fover de ZEN NX, maar heb uiteindelijk toch besloten om voor d eipod te gaan. Nooit spijt van gehad, maar desondanks kan ik je een Zen NX voor 160 euro allerminst afraden. Je zegt dat de garantie is verlopen, maar -verbeter me als ik het fout heb- is het huidige Zen NX model niet een klein half jaartje oud? Anders spreken we hier namelijk om het oude model van creative en dat veranderd een hoop voor jou vraag. De oude generatie Zen spelers zijn inmiddels (nieuw) een stuk goedkoper als de nieuwe generatie.

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, op die vraag kan ik spijtig genoeg geen antwoord geven, ik weet enkel dat het geen Extra is, maar een gewone Zen NX, dus met kleiner schermpje en een groene backlight kleur.

Aangezien dit inderdaad geen nieuw model is, en ik het nergens meer te koop vind, nam ik aan dat dit ongeveer de prijs had van het nieuwere model, de verkoper zelf claimt er 300€ aangegeven te hebben, en dat lijkt me wel redelijk.

Maar zo heel goed weet ik het nu ook weer niet :)
Pagina: 1