1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Evenwel worden natuurlijk attachments op deze manier niet in het eml bestand opgeslagen maar gewoon in dezelfde map
[ Voor 20% gewijzigd door jonggoud.nl op 15-06-2004 13:01 ]
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Het zijn .dbx hierzo...jonggoud.nl schreef op 15 juni 2004 @ 13:00:
Je kan gewoon bestanden vanuit je OE slepen naar een map in explorer (verkenner), bijvoorbeeld 'oude post'. Met het zoeken van Windows kan je dan in deze bestanden zoeken naar wat je nodig hebt. Het gaat hier om .eml bestanden, eigenlijk gewoon .txt filtjes met een andere extensie.
Evenwel worden natuurlijk attachments op deze manier niet in het eml bestand opgeslagen maar gewoon in dezelfde map
Maar jouw optie is niet echt handig. Het enige wat wel zou kunnen is dat ik bijvoorbeeld inbox.dbx elders opsla en mocht ik die weer nodig hebben dat ik deze weer importeer. Maar dat vind ik dus onhandig. Snap je?
Pfff...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
http://www.expressarchiver.com/index.html
Klopt inderdaad, zie hier.jonggoud.nl schreef op 15 juni 2004 @ 13:00:
Je kan gewoon bestanden vanuit je OE slepen naar een map in explorer (verkenner), bijvoorbeeld 'oude post'. Met het zoeken van Windows kan je dan in deze bestanden zoeken naar wat je nodig hebt. Het gaat hier om .eml bestanden, eigenlijk gewoon .txt filtjes met een andere extensie.
* glashio gebruikt dezelfde opslagmethode als jonggoud.nl
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
jonggoud.nl bedoelt dat je gewoon die berichten vanuit OE zelf sleept naar een mapje op bijv. je buroblad (dus BUITEN het OE-scherm): berichten selecteren>slepen naar nwe. map>loslatenGalois schreef op 15 juni 2004 @ 13:17:
Het zijn .dbx hierzo...
Maar jouw optie is niet echt handig. Het enige wat wel zou kunnen is dat ik bijvoorbeeld inbox.dbx elders opsla en mocht ik die weer nodig hebben dat ik deze weer importeer. Maar dat vind ik dus onhandig. Snap je?
Pfff...
In dat mapje heb je dan alle emails los als .EML bestanden: veel sneller/makkelijker zonder extra programmatuur lukt niet volgens mij (nadeel is wel dat sommige emails dubbele bestandsnamen kunnen krijgen als het 'subject' veld hetzelfde is)
[ Voor 2% gewijzigd door 3dfx op 15-06-2004 13:28 . Reden: moet sneller leren typen ]