[Proxy] Welke P2P client?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik internet via een proxy-server.
Ik ben er achter gekomen dat ShareAza ed hier niet mee overweg kunnen, KazaaLite wel. Ik ben echter op zoek naar een Gnutella/eDonkey client oid, dus geen Kazaa-client.

BVD

PS: k heb gezocht, maar misgien niet goed. Sorry dan.

• Andante
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Een P2P client die mij goed bevalt is Emule. Deze werkt ook van achter een strakke proxy/firewall. Als tenminste je internet toegang niet beperkt is tot alleen webbrowsen. Enige punt wat wel van toepassing is, is dat je download snelheid een stuk lager kan liggen, omdat de client meer moeite moet doen om verbindingen met andere clients te leggen.

http://www.emule-project.org/

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 20:51

Stoney3K

Flatsehats!

Gnucleus al geprobeerd (Eventueel via Http-tunnel?)

[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 15-06-2004 16:14 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik begrijp uit je verhaal dat je zelf geen admin toegang hebt tot de server? Dan kan je beter even met de admin gaan praten ipv het proberen te omzeilen: de proxy is niet voor niets een proxy ;)

Als wel toegang: portmapping is wat je zoekt, Network Troubleshooting heeft er een hele FAQ over :)

Dus het topic is of niet helemaal netjes over het omzeilen van beveiligen, of "alles" is er al over gezegd (zie ook de eMule FAQ en het eMule topic hier in Software Algemeen). Ergo: dicht :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.