Toon posts:

Font request

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.peugeotgti.nl/gallery/albums/userpics/10001/normal_font.jpg

Ik ben op zoek naar deze font. We hebben dit logo ooit eens laten maken, maar degene weet niet meer welke font hij gebruikt heeft. Aangezien ik nu grotere versies van het logo nodig heb, maar bij het uitrekken van het logo in photoshop raakt deze heel korrelig. Ook onze huismerken hebben deze font, dus ik moet eigenlijk deze font hebben.

Weet iemand welke font dit is? Heb ook geprobeerd een vector bestand van te maken, maar dat wordt ook lelijk.

Wie helpt me?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

[rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 4][/rml]
Lijkt me dat dit beter hier gevraagd kan worden ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 15:17

TwoR

Gekleurde stippen

er is daar een topic voor ik zoek dit font deel ? moet je maar even zoeken met de search!

offtopic:
zoals Atlas zegt dus

[ Voor 21% gewijzigd door TwoR op 15-06-2004 12:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:16:
[afbeelding]

Ik ben op zoek naar deze font. We hebben dit logo ooit eens laten maken, maar degene weet niet meer welke font hij gebruikt heeft. Aangezien ik nu grotere versies van het logo nodig heb, maar bij het uitrekken van het logo in photoshop raakt deze heel korrelig. Ook onze huismerken hebben deze font, dus ik moet eigenlijk deze font hebben.

Weet iemand welke font dit is? Heb ook geprobeerd een vector bestand van te maken, maar dat wordt ook lelijk.

Wie helpt me?
Ik dacht dat we daar dit topic voor hebben
edit:
wat zijn juliie snel

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 12:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, kwam ik idd nu achter. Maar als we toch gaan huilen...waarom moeten er drie mensen me op dat topic wijzen? Is net zo overbodig toch?

Slotje graag.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Je webserver verbiedt hotlinking ;)
2. http://www.whatthefont.com biedt de mogelijkheid om een plaatje te uploaden. Aangezien je een duidelijke pic heb, moet dat geen probleem zijn :)
3. Het is waarschijnlijk Einhorn

[ Voor 61% gewijzigd door BtM909 op 15-06-2004 12:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:05

Pelle

🚴‍♂️

Duidelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.