/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Maar zeer onhandig als je (net als ik) een BT carkit hebt.Fire69 schreef op 15 juni 2004 @ 11:44:
Zet je bluetooth gewoon uit, veilig en veel beter voor je batterij.
Dus ik laat hem gewoon aanstaan en maak een aantal keer per week een backup met oxygen phonemanager.
PS Kaspersky for PDA is er ook al ( http://www.kaspersky.com/homeuser?chapter=4157432 ), zal ie binnenkort ook wel voor Symbian verschijnen.
[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-06-2004 11:49 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Als je nu eerst oplet over welk virus het gaat. Zafi.b is iets heel anders.Visjes schreef op 15 juni 2004 @ 13:00:
Hierover loopt al een draadje
[rml][ Virus] Zafi.b - Er staat een eCard voor u klaar...[/rml]
*empty*
Wat zeg je? Webwereld? Durf je dat nog es herhalen? Hé? Durf je?-Jaap-io schreef op 15 juni 2004 @ 11:42:
Ik lees net op webwereld dat het eerste virus (worm) voor symbian is.
Eerste virus voor mobiele telefoons ontdekt - Update
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Tja, je moet al dom zijn om te accepteren als je niet weet wat het is...Het virusbestand komt binnen als een sis-bestand (Symbian Installer System). Wie het ontvangen bestand accepteert, installeert het virus in de 'apps'-directory.
Plus dat je veel kans hebt dat tegen de tijd dat je de vraag om te accepteren ziet, die andere persoon met zijn gsm al lang gepasseerd is...
Zo'n vaart zal het dus allemaal niet lopen denk ik.
Webwereld, Webwereld, Webwereld, Webwereld, WebwereldYoeri schreef op 15 juni 2004 @ 13:06:
[...]
Wat zeg je? Webwereld? Durf je dat nog es herhalen? Hé? Durf je?
Eerste virus voor mobiele telefoons ontdekt - Update
sorry hoor, maar wat is er mis met webwereld?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
euh... niks, maar ga dan op gathering.webwereld.nl posten-Rob- schreef op 15 juni 2004 @ 13:11:
Webwereld, Webwereld, Webwereld, Webwereld, Webwereld
sorry hoor, maar wat is er mis met webwereld?
wij waren lekker eerder met het nieuwsje namelijk
fyi: j/k, nofi, graptje pol, ...
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik had toch eerder daar gezien dan hierYoeri schreef op 15 juni 2004 @ 13:27:
[...]
euh... niks, maar ga dan op gathering.webwereld.nl posten
wij waren lekker eerder met het nieuwsje namelijk
fyi: j/k, nofi, graptje pol, ...
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Pagina: 1