Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
op www.speedtest.nl staat wel wat er beschikbaar is.
www.internetten.nl ? Staat ook in de FAQ volgens mij
Ik weet dat de wijkcentrale waar Galecop op zit dichtbij genoeg is om goed op te kunnen adsl'en. Ik heb er 2 vrienden wonen die beide bij Demon/BBned internetten en dat gaat uitstekend. Ik ken eigelijk niemand verder met kabel, want volgens mij is er geen eens kabelinternet beschikbaar in Nieuwegein (
)
Het is wat abonnement betreft meer voor jouw de zaak om te bepalen wat je er mee wil en hoeveel geld je er voor uit wilt geven.
Het is wat abonnement betreft meer voor jouw de zaak om te bepalen wat je er mee wil en hoeveel geld je er voor uit wilt geven.
In Galecop was wel kabel, dat was er al voordat er ADSL in Nieuwegein was. Ik ken ook mensen met ADSL in Galecop weet alleen niet welke provider die hebben. Ik denk trouwens dat je beter kan kijken naar de providers landelijk naar hun service etc. dan alleen dat kleine stukje Nieuwegein
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
In Galecop was wel kabel, dat was er al voordat er ADSL in Nieuwegein was.
Via Casema geeft hij aan dat er geen kabel internet mogelijk is. Ik zit zelf in almere ook op de kabel, totaal geen probleem mee.
Voor mijn schoounouders leek het me ook wat.
Welke provider levert dan kabel internet in galecop?
Via Casema geeft hij aan dat er geen kabel internet mogelijk is. Ik zit zelf in almere ook op de kabel, totaal geen probleem mee.
Voor mijn schoounouders leek het me ook wat.
Welke provider levert dan kabel internet in galecop?
Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
Pagina: 1