DU meter werkt niet goed... alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Hallo mensen,

Ik heb sinds een weekje of zoiets DU Meter aan staan, maar het valt me op dat hij niet kloppend meet. Ik heb het geinstalleerd op PC1 die een internet verbinding heeft en als ik dan op PC2 zit te surfen via PC1 dan geeft hij geen enkele netwerkactiviteit aan terwijl ik zeker weet dat er data tussen beide PC's wordt uitgewisseld.

Weet iemand hoe je dat kan verhelpen, en zo niet, wie weet een progje waarmee in netwerk totaal stats kan zien wat wel goed werkt.

• Hielko
niemand?

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Ok dan ik maar even wat proberen heb je wel ingesteld dat hij naar de goede netwerkkaart kijkt? Je kan nl. monitor all interfaces uitzetten dan kan dit misschien gebeuren? Ik ken trouwens niet echt een alternatief? netstat -e?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Hielko
Ik weet nu iets beter wat hij niet (kan?) loggen. Als er gebruik wordt gemaakt van NAT via de PC waar DU Meter op staat vindt hij deze activiteit niet. E-Mail, surfen etc. ziet hij dan niet als activiteit of zoiets. Als je echter de proxy server gebruikt van winroute pro dan ziet hij wel dat er een paar KB aan download en upload bezig is.

Maar ik zal eens kijken naar de link die hierboven genoemd is :).