Sinds ik de siemens CX65 heb gezien en zijn specs heb bekeken, overweeg ik serieus om er een aan te schaffen.
Ik heb alleen weinig ervaring met siemens toestellen en weet dust niet of dit wel zo'n goed idee is. Zelf heb ik ooit de
M35i
gehad , en dat ding was echt niet stuk te krijgen. Maar nu hoor ik dat recente Siemens telefoons veel defecten hebben. Bij voorbeeld de C62 schijnt in 50% van de gevallen binnen een paar weken al voor reparatie gestuurd te moeten worden. Ook de SX1 schijnt enkele problemen te hebben.
De berichten die ik krijg zijn dan ook erg wisselend. Iedereen is erg te spreken over de oude siemens telefoons, maar over de "nieuwere" toestellen zijn mensen minder enthousiast.
Mijn vraag is dus... Is de Siemens CX65 een "veilige" aankoop. Zijn Siemens toestellen echt zo vaak defect als er wordt gezegd?
Mensen die een recent model in gebruik hebben/hadden , wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb alleen weinig ervaring met siemens toestellen en weet dust niet of dit wel zo'n goed idee is. Zelf heb ik ooit de
De berichten die ik krijg zijn dan ook erg wisselend. Iedereen is erg te spreken over de oude siemens telefoons, maar over de "nieuwere" toestellen zijn mensen minder enthousiast.
Mijn vraag is dus... Is de Siemens CX65 een "veilige" aankoop. Zijn Siemens toestellen echt zo vaak defect als er wordt gezegd?
Mensen die een recent model in gebruik hebben/hadden , wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 09:51 ]

(kleurtjes beetje brak, display is knalrood en niet roze)