[WinXP Pro] Hulp op afstand snelkoppeling aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:10

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een pc draaien met Windows XP pro. Dit is de pc waarmee ik werk tijdens helpdesk-werk doe. Nu heb ik redelijk vaak de "Hulp op afstand aanbieden" nodig om bij mensen te kijken wat er aan de hand is.

Langzamerhand vind ik het heel erg irritant om elke keer als ik "Hulp op afstand aanbieden" wil gebruiken moet ik eerst de "Help en Ondersteuning" openen. Daarna op "Gebruik Hulpprogramma's...." klikken en daarna kan je pas "Hulp op afstand aanbieden" inschakelen.

Nu wil ik heel graag dit proces versnellen d.m.v. een snelkoppeling van "Hulp op afstand aanbieden" op mijn bureaublad. Dus ik denk: Ik sleep de hyperlink van "Hulp op afstand aanbieden" naar mijn bureaublad en hoppa. Niet dus. "Kan de pagina niet weergeven".

Hoe kan ik toch een een snelkoppeling naar "Hulp op afstand aanbieden" op mijn bureaublad aanmaken (een werkende)?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Kickje!
Heeft niemand een idee?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Snelkoppeling maken :

DOEL: %SYSTEMROOT%\system32\rcimlby.exe -LaunchRA

BEGINNEN IN: %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ok dat werkt wel, maar ik wil graag van "Hulp op afstand AANBIEDEN" en niet van gewoon "Hulp op afstand".

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Met de shortcut die je aangemaakt hebt - is dat er eentje zoals die hier beschreven staat:

http://www.jsiinc.com/SUBQ/tip8000/rh8047.htm

? :)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ja, dat is exact dezelfde shortcut.

Hij werkt overigens.

Thanx.

[ Voor 70% gewijzigd door Zerora op 16-06-2004 16:10 ]

Pagina: 1