Toon posts:

:: GEJO Digi-Fotolog ::

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag diverse tips etc. staan, nu heb ik van veel tips / informatie een website, inmiddels staat er al lekker wat info op mijn vernieuwde website.

Het is een site met veel informatie over (digitaal)fotograferen.

Een soort van Digitaal Fotolog, alles wat ik aan tips / tools / informatie tegenkom post ik op de frontpage. Verder staan er ook veel links naar forums / fotologs / etc.

Bekijk het maar eens. Alleen heb ik nog geen foto's in het fotoalbum geplaatst, dit komt nog, ben druk met andere dingen ;)

Zo hebben jullie tegelijk in 1 klap veel TIPS&TRUCS!
Bekijk hem op: http://www.spam.com

ps. Ik zou het leuk vinden als je je mening even post in Gastenboek, ter waardering en om mij te motiveren door te gaan, ;) thnx

[ Voor 3% gewijzigd door Pelle op 15-06-2004 09:44 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
Heel fijn maar GoT is niet echt bedoeld voor dit soort verkapte spam :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49
Mja, willem169 heeft wel gelijk, maar ik vind het wel een leuke site!
Vooral het Pringles-deksel ga ik zeker eens uitproberen! :)

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 08:52:
ps. Ik zou het leuk vinden als je je mening even post in Gastenboek, ter waardering en om mij te motiveren door te gaan, ;) thnx
Ik wil m'n mening hier wel even geven : SPAM :|

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat jullie dit als SPAM zien, op andere forums kreeg ik wel leuke reacties. Misschien toch geen goed idee om het hier te posten.

Jammer dat dat hier niet kan... :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 09:31:
jammer dat jullie dit als SPAM zien, op andere forums kreeg ik wel leuke reacties. Misschien toch geen goed idee om het hier te posten.

Jammer dat dat hier niet kan... :'(
Wil je dan misschien nu even de link wijzigen of helemaal verwijderen? In de faq staat duidelijk dat spam hier niet de bedoeling is. Het kan natuurlijk best zijn dat andere forums andere regels/geen regels hebben, maar dat is hier op GoT dus net even iets anders.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 17:34

Pelle

🚴‍♂️

Helaas pindakaas, maar dit is dus niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.