[98/xphome] overgang tussen OSen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-04 09:36
Ik heb een Dell Dimension 4100 (win98) en een 4800 (winXP). Nu wou ik op mijn 4100 xp installeren, dus ik 98 formatteren (uit dos). Wanneer ik de Dell reinstall disk in mijn cdrom speler deed en opstartte, kreeg ik het bericht dat er een foute boot disk in zat en dat ik een goede boot disk in A: moest doen. Dit snap ik niet echt meer, enige hulp is meer dan welkom, btw ik zit nu op een Knoppix cd-rom te werken, kan ik als het hopeloos is ook nog altijd installeren :P

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik heb geen idee hoe Dell het doet, maar ben je nou de XP van je dim4800 op je dim4100 aan het installeren? Best kans dat ie dat niet leuk vindt, gezien het een OEM versie van windows is.

Heb je niet een gewoon XP cdtje? Daarmee kun je gewoon de installer booten en beginnen. Had je win98 nieteens hoeven te formatteren (hij doet dan een upgrade (maar of je dat wil is weer de vraag ;)))

日本!🎌

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-04 09:36
nee ik heb geen orig disk, kan ik vast wel ergens aan komen. Ja ik ben van de 4800 naar 4100 aan het gaan, en formatteren was zowiezo nodig (kheb een download manisch broertje).