[Azureus] hoe zelfgemaakte torrent sharen?!

Pagina: 1
Acties:

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik kom er niet uit. Ben de hele avond al bezig, al op allerlei forums gezocht maar niks kunnen vinden.
Wat ik doe:

1) Met azureus een .torrent file gemaakt bij bestand.rar
2) Deze .torrent file geupload naar een torrent site.

En dan? Hoe moet ik dan die file seeden in Azureus?
slepen naar mijn gedeelde bronnen? Die .rar of de torrent? Wanneer ik de .torrent sleep naar Azureus dan probeert ie hem te downloaden, en dat lukt natuurlijk niet.
Of moet ik hem slepen naar "mijn tracker"?

Als ik er met rechts op klik dan kan ik ook nog kiezen voor publiceren... of host...

Wat is stap 3? :/

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

die torrent gewoon starten zoals je met alle torrents doet, dan wil hij die downloaden, maar omdat je die file(s) al hebt gaat hij seeden :)

zorg er wel voor dat de te seeden files in dezelfde directory staan (of waar azureus normaal gesproken download)

[ Voor 30% gewijzigd door Erkens op 14-06-2004 23:34 ]

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
:/ Hoe simpel kan het zijn. Thanx hij seed hem nu. Op die site verscheen hij maar niet. En ik maar blijven klooien in Azureus. Maar wat moet ik dan met 'mijn gedeelde bestanden' en 'mijn tracker' ?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Rambo schreef op 14 juni 2004 @ 23:38:
:/ Hoe simpel kan het zijn. Thanx hij seed hem nu.
niet alles is moeilijk :+
Op die site verscheen hij maar niet. En ik maar blijven klooien in Azureus. Maar wat moet ik dan met 'mijn gedeelde bestanden' en 'mijn tracker' ?
mja, ik ken azureus niet, maar ik gok dat je daar gewoon vanaf moet blijfen, het werkt toch? Zit er misschien een helpfile of readme oid bij waarin dat uitgelegt staat?