bestanden die ik zeker moet backuppen bij n clean-install

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:18
Ik ben dus van plan om deze week een complete clean install uit te voeren van WinXp omdat ie nog al sloom loopt.
Aangezien dit de eerste keer is wil ik er dus zeker van zijn dat ik niks vergeet te backuppen....Dus graag zou ik dingen van jullie willen horen die jullie altijd backuppen voor een clean-install....zelf kwam ik tot mail, MSN-history, mijn documenten, digitale foto's, evt. saves voor games......Maar waarschijnlijk vergeet ik nu een heleboel, en ook heb ik van de meeste dingen geen flauw idee waar ik ze kan vinden...Wie helpt me/vult mn dingen aan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

evt nog favorieten backuppen.
Veel programmas hebben de omgelijkheid om files op te slaan (chatlogs, mails enz). mik dat op cd en je kunt opnieuw beginnen :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat je zelf belangrijk vindt :) Mail en dergelijke kan je erg veel over vinden : [google=backup outlook] bijvoorbeeld :) Heel erg persoonlijk.

Trouwens lijkt me dit meer een topic voor Tweakers Huiskamer :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

wachtwoorden, mp3's, documenten, foto's, (gewoon de hele my documents map anders)

drivers, bepaalde software waar je veel moeite voor hebt gedaan om te krijgen (bv: door te lenen), e-mails, evt. msn log enzo

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:25

momania

iPhone 30! Bam!

Zie de reply van sanfranjake :)

Dit is verder wel basic. Bedenk wat je veel gebruikt en kijk per onderdeel gewoon even of je daar iets van kan backuppen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.