Ik heb het volgende idiote probleem. Ik heb alle opties voor standby, scherm en harde schijf energie besparing uitgezet. Toch gaat ie na verloop van tijd ineens over op een zwart scherm. Wanneer ik vervolgend mijn muis beweeg doet ie het wel, maar krijg ik geen pijltje te zien. Klikken en bewegen doet ie nog wel, maar onzichtbaar.
Verder is het zo dat als ik opstart met de muis in de p/s2 aansluiting, deze het niet goed doet en continu rechtsboven in het scherm blijft plakken en rechter muisknop automatisch doet. Wanneer ik hem eruit trek en weer in doe, gaat alles prima. Wanneer ik opstart met dezelfde muis in USB is er niks aan de hand. Ook bij een andere muis gaat het niet goed.
Ik hoop dat men er wat mee kan. Zo niet dan hoor ik wel wat eraan ontbreekt
Verder is het zo dat als ik opstart met de muis in de p/s2 aansluiting, deze het niet goed doet en continu rechtsboven in het scherm blijft plakken en rechter muisknop automatisch doet. Wanneer ik hem eruit trek en weer in doe, gaat alles prima. Wanneer ik opstart met dezelfde muis in USB is er niks aan de hand. Ook bij een andere muis gaat het niet goed.
Ik hoop dat men er wat mee kan. Zo niet dan hoor ik wel wat eraan ontbreekt