Toon posts:

[98] muis onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende idiote probleem. Ik heb alle opties voor standby, scherm en harde schijf energie besparing uitgezet. Toch gaat ie na verloop van tijd ineens over op een zwart scherm. Wanneer ik vervolgend mijn muis beweeg doet ie het wel, maar krijg ik geen pijltje te zien. Klikken en bewegen doet ie nog wel, maar onzichtbaar.

Verder is het zo dat als ik opstart met de muis in de p/s2 aansluiting, deze het niet goed doet en continu rechtsboven in het scherm blijft plakken en rechter muisknop automatisch doet. Wanneer ik hem eruit trek en weer in doe, gaat alles prima. Wanneer ik opstart met dezelfde muis in USB is er niks aan de hand. Ook bij een andere muis gaat het niet goed.

Ik hoop dat men er wat mee kan. Zo niet dan hoor ik wel wat eraan ontbreekt

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je misschien aparte mouse drivers geinstalleerd staan en heb je daar al eens een andere versie van geprobeerd?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Das een WindhoosWindows bug geloof ik :+ . Ik heb het ook vaak na het gamen. Wat ik dan altijd doe. Met de muis naar beneden (taakbalk), uiteraard op gevoel want je ziet em niet, en dan op de rechtermuisknop klikken. Dan krijg je dat roll venster en opeens zie je je muis weer ! :Y) (bij mij althans ;) )

edit:

tiepvaut :)

Verbastering van de Microsoft merknamen wordt niet gewaardeerd op GoT

[ Voor 22% gewijzigd door Spider.007 op 15-06-2004 13:13 ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Muisdrivers ff helemaal uit je apparaatbeheer krabben. Ook ff in veilige modus kijken of er niet 23981 muizen geinstalleerd zijn (zo ja: weghalen). Vervolgens de nieuwste drivers voor je muis installeren (als het een MS of Logitech is, ander kun je beter de std windows drivers gebruiken).

日本!🎌

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

_Thanatos_ schreef op 15 juni 2004 @ 00:15:
Muisdrivers ff helemaal uit je apparaatbeheer krabben. Ook ff in veilige modus kijken of er niet 23981 muizen geinstalleerd zijn (zo ja: weghalen). Vervolgens de nieuwste drivers voor je muis installeren (als het een MS of Logitech is, ander kun je beter de std windows drivers gebruiken).
ook voor non-logitech muizen kan je vaak beter Logitech mouseware gebruiken :) kheb hier een oude seriele Office Data muis liggen, welke beter werkt met Logitech Mouseware dan met de standaard windhoosWindows driver.

Verbastering van de Microsoft merknamen wordt niet gewaardeerd op GoT

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 15-06-2004 13:13 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb geprobeerd te klikken op de taskbar met rechtermuisknop. Geen effect. Heb een logitech mouse driver installed. Geen effect. Nou heb ik aanwijzerspoor aangezet op heel kort en zodra de pointer verdwijnt blijft het spoor zichtbaar. Niet een ideale oplossing maar het enige wat voor nu werkt. Iemand aan de hand van deze werkende oplossing nog een andere oplossing?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

o
verkeerd knoppie

maar dan om deze post toch nuttiger te maken:
Wat gebeurt er als je een andere muis in je ps/2 poort zet. Doet hij dan nog steeds gek :?
Zo ja, ligt aan de muis. Zo nee, toch software matig

[ Voor 187% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2004 12:48 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
same story, maar met andere drivers doet ie het nog steeds!!!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:50

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb alle opties voor standby, scherm en harde schijf energie besparing uitgezet. Toch gaat ie na verloop van tijd ineens over op een zwart scherm.
Dat overspringen naar een zwart scherm zou ook een screensaver kunnen zijn. Kijk hier eens naar. Zelf heb ik dit namelijk een paar keer meegemaakt.

- Dat de muis verdwijnt, is dat ook als je bijvoorbeeld een spel afsluit?
- Wat gebeurd er als je van schermresolutie verander terwijl je muis onzichtbaar is?
- De huidige muis al getest op een andere PC of een andere muis al getest op een huidige PC?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Het stomme is dus dat ie in een soort standby modus gaat. Als ik een spel speel, gaat ineens de muis weg, maar blijft het scherm zichtbaar. Ga ik uit het spel dan doet de muis het inderdaad weer. Dat van die resolutie moetik even proberen en op een ander systeem doet de muis het prima!!! Ook op een gelijk systeem (heb hier 2 compaq armada's 1750 staan)

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 12:27
Is het toevallig een laptop met zo'n puntje in het midden? Ik heb namelijk dat als ik een ps2 muis gebruik dat het puntje (met bijbehorende knoppen) niet werkt, maar bij de (logitech) software staat ie wel en wordt mijn ps2 wheel mouse niet herkend. Hoe dan ook, het werkt voor mij dus das geen probleem. Misschien dat het puntje bij jou dan je ps2 poort in de weg zit.

Verwijderd

Topicstarter
heb geen puntje maar hij zit idd wel mijn ps/2 in de weg. Daarom zit ie op usb!!!
Pagina: 1