dit topic is inderdaad al vaker langs gekomen, maar met de search kan ik niet me specifieke probleem terug vinden.
als ik geluid wil hebben op zowel me 5.1 boxen en op me tv hoe krijg ik dit voor elkaar?
kabel van tv naar computer:
scart stekker in tv, die eindigt in 2 kabels, audio en video kabel voor in de computer.
audio kaart heeft de volgende stekkers:
-line-in
-mic-in
-front-out
-rear-out
-bass-out
moet ik dan de kabel voor de tv, in alledrie de outs pluggen?
(en dus mijn tv-computer kabel opsplitsen in het audio deel?)
of is dit mogelijk dmv van de line-in, mic-in? lijkt me eigenlijk niet, omdat het IN is en geen OUT
reden waarom ik dit wil: mijn 5.1 boxen zijn om me computer heen geinstalleerd en me tv staat een paar meter weg, en om dan alleen naar de 5.1 boxen te luisteren... dan lijkt de tv zelf zo stil
is hier een oplossing voor?
als ik geluid wil hebben op zowel me 5.1 boxen en op me tv hoe krijg ik dit voor elkaar?
kabel van tv naar computer:
scart stekker in tv, die eindigt in 2 kabels, audio en video kabel voor in de computer.
audio kaart heeft de volgende stekkers:
-line-in
-mic-in
-front-out
-rear-out
-bass-out
moet ik dan de kabel voor de tv, in alledrie de outs pluggen?
(en dus mijn tv-computer kabel opsplitsen in het audio deel?)
of is dit mogelijk dmv van de line-in, mic-in? lijkt me eigenlijk niet, omdat het IN is en geen OUT
reden waarom ik dit wil: mijn 5.1 boxen zijn om me computer heen geinstalleerd en me tv staat een paar meter weg, en om dan alleen naar de 5.1 boxen te luisteren... dan lijkt de tv zelf zo stil
is hier een oplossing voor?