Toon posts:

Nieuw DDR RAM: welk kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Door uitbreiding computergebruik (videobewerking met nieuwe digitale vid cam) heb ik binnenkort meer en snellere ram nodig..

Ik had gedacht aan 2x 512ddr, snelheid 400

Maar welk merk moet ik nemen? Ik ben niet van plan te overclocken

grtz

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 11:10

Shaggy

Misantroop pur sang

ik heb zelf goede ervaring met Kingston Value ram. niet te duur en werkt perfect.

Making an ass of myself since the 70's

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:57

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hier kunnen we dus totaal niets mee, we weten niet wat voor moederbord je gebruikt, welke snelheden deze ondersteunt en wat je er op het moment al in hebt zitten. Iets meer info graag... ;)

Overigens zouden we best wel zo wat merken aan kunnen raden misschien, maar toch is dat wel eens wat moederbordafhankelijk. Het ene merk moederbord werkt soms niet zo goed met het andere merk geheugen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-06-2004 21:20 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
Mobo is Gigabyte K7 Triton KT 600
Huidige ram: noname dachtek, 2700 256ddr

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Hier kunnen we nog steeds niets mee- allereerst geef je nog niet de officiele naam van je mobo, ten tweede moet je om compatibility te kunnen inschatten weten wat voor chips er op je huidige reepjes zitten. En ten derde is hoe je wilt draaien (welk FSB? welk mem bus snelheid?) niet irrelevant.

Ga kortom dus zelf eea uitzoeken, want dit lijkt nergens op...

P.s. DDR-RAM bestaat niet. Je bedoelt dus DDR-SDRAM, ook wel afgekort tot DDR

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.