Net als alle ander kasten.
</onzin>
Beetje magere openingspost
wat hebje al geprobeerd?
cd-rom iets naar acteren plaatsen en dan op de een of andere manier het frontje er aan plakken (aan de lade). met een beetje creativiteit moet dit wel lukken
wat hebje al geprobeerd?
cd-rom iets naar acteren plaatsen en dan op de een of andere manier het frontje er aan plakken (aan de lade). met een beetje creativiteit moet dit wel lukken
Blu Tacksadar schreef op 14 juni 2004 @ 20:42:
Beetje magere openingspost
wat hebje al geprobeerd?
heb ik ook gedaan
de fotos
waar zijn ze nou

ah daar zijn ze dus

beetje kaal

de frontjes

de bovenste moet helemaal aangepast worden (alle randen moesten weg) maar de onderste hoefte alleen de zijkante er af.
ik heb ze vast zitten met dubbel zijdig tape, het is even uit zoeken hoeveel maar ik dacht 5 a 6 stukjes op elkaar van 1,5/ 2 mm dik
de fotos
waar zijn ze nou
ah daar zijn ze dus

beetje kaal

de frontjes

de bovenste moet helemaal aangepast worden (alle randen moesten weg) maar de onderste hoefte alleen de zijkante er af.
ik heb ze vast zitten met dubbel zijdig tape, het is even uit zoeken hoeveel maar ik dacht 5 a 6 stukjes op elkaar van 1,5/ 2 mm dik
[ Voor 114% gewijzigd door ikman op 14-06-2004 23:31 ]
Verwijderd
Zoals de persoon hierboven me al demonstreert, het is niet zo lastig. Gewoon zorgen dat het originele klepje nergens meer weerhaakjes oid heeft, en dat dan bevestigen met paar druppeltjes lijm of stevige dubbelzijdige tape aan het cd-rom klepje (het gedeelte wat naar voren komt).
offtopic:
Is het trouwens een hype hier aan het worden om constant te zeuren over magere startposts? En dan irriteer ik me vooral aan de users die dat doen en die pas net geregistreerd zijn en dan ook nog niet eens ontopic reageren om zo posts te scoren. Grrrr

Is het trouwens een hype hier aan het worden om constant te zeuren over magere startposts? En dan irriteer ik me vooral aan de users die dat doen en die pas net geregistreerd zijn en dan ook nog niet eens ontopic reageren om zo posts te scoren. Grrrr
Verwijderd
jah ik heb het ook gedaan mijn chenbro gaming bomb gestealth.
je moet gewoon da opstekende randjes wegdremelen of weg schuren en dan gewoon met dubbelzijdige tape wa rotzooien.
komt echt wel goed en je kan er wel wa moois van maken hoor
misschien een tip voor de volgende keer.
gebruik de search eerst eens even. want zo gaat het wel heel makkelijk he
je moet gewoon da opstekende randjes wegdremelen of weg schuren en dan gewoon met dubbelzijdige tape wa rotzooien.
komt echt wel goed en je kan er wel wa moois van maken hoor
misschien een tip voor de volgende keer.
gebruik de search eerst eens even. want zo gaat het wel heel makkelijk he
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 04:04 ]
Mjah... gewoon ff zoeken hoe anderen dat gedaan hebben en dan met wat creativiteit op je eigen case toepassen he?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()