Toon posts:

[IFRAME] HTML Editor niet bewerkbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een CMS, maar helaas ben ik op een probleem gestuit. Vanuit de "Front End" kan op een "Edit Page" link geklikt worden waardoor de desbetreffende pagina te wijzigen is, deze wordt in een modelessdialog window ingeladen, met daarin een Iframe. De HTML editor die daarin zit bestaat ook uit 2 Iframes, nu kan ik helaas het tekstvak waar de HTML weer gegeven worden niet bewerken. Mijn cursor wil er niet meer in, ik kan typen wat ik wil maar er verschijnt niks, hieronder een plaatje om het probleem duidelijker te maken. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~dverkade/iframe.jpg

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
misschien kun je wat van je source laten zien, want op basis hiervan is het wel heel moeilijk om te bepalen wat je probleem is...

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat was ik helemaal vergeten. Hier de code waarmee de Iframes worden aangeroepen:

IFRAME 1

<iframe id="container" name="container" frameborder="0" src="/form/edit/?_from=frontend&name=page_id&value=10000068&formid=10000058&" WIDTH="100%" HEIGHT="100%" scrolling="auto" style="visibility: visible; height=100%; width=100%; z-index=99;"></iframe>

IFRAME 2

<iframe src="/pages/richtextbox/?name=text0" scrolling="no" id="richedit" style="visibility: visible; height=300; width=100%; z-index=1;"></iframe>

IFRAME 3 (Waar ik nu niet in kan typen, etc)

<iframe id="richtextbox" width="100%" height="100%" onblur="CopyDatarichtext1();" syle="border:solid 1px #000000;"></iframe>

Hier kom ik nu net achter. Het gekke is dat het wel werkt op het moment dat ik het buiten het modellessdialogwindow om opvraag.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Een modal Dialog heeft wat beperkingen als het om bewerken van data/frames gaat. Werkt het wel in een 'normaal' scherm?

[spuit11]
nee dus :P

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2004 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier kom ik nu net achter. Het gekke is dat het wel werkt op het moment dat ik het buiten het modellessdialogwindow om opvraag.

Wat zijn die beperken wat betreft data/frames dan precies, en valt hier ergens over te lezen? Op MSDN kwam ik niet zo heel erg veel tegen.