bbned naar bbned overstappen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
Ik heb hier en daar een beetje zitte zoeken, maar heb nog niets kunnen vinden. Ik heb nu Cistron Maxx, op zich niks mis mee, behalve dat ze me gister een meeltje hebben gestuurd met een dreigementje dat ik eraf word geketst als ik voor de zoveelste keer over het datalimiet heen ben gegaan.

Nu zit ik erover na te denken over te stappen naar Tweakdsl omdat die geen datalimiet en ook geen fup hebben. Maar ik heb mn internet wel nodig voor mn werk.!?

Heeft er iemand ervaring met een overstap van een bbned provider naar een bbned provider? Duurde dat lang? Ik neem aan dat ik voor precies hetzelfde soort abo geen ander modem nodig heb? Die gasten bij tweakdsl zijn alweer gesloten en heb morgen geen tijd? Misschien weet iemand meer? _/-\o_

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:24

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Heb je er al over gedacht om een e-mail naar je beoogde nieuwe provider en BBNed te sturen :? Die weten waarschijnlijk precies wat de regels en mogelijkheden zijn.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-12 12:19
Volgens mij kan je nooit zonder downtime overstappen of je moet 2 telefoonlijnen in huis hebben of die Telco Telco migratie moet al rond zijn bij de providers.
BBned zegt het volgende hierover:

Ik wil overstappen naar een andere bbned provider, kan dat zonder downtijd?
Voor een optimale migratie zonder downtijd is het wachten op de zogenaamde telco-telco migratie. Wanneer alle partijen voor dit initiatief tekenen, kan iedereen zonder downtijd overstappen, zelf tussen verschillende netwerken. Bijna alle partijen hebben voor deze procedure getekend, op enkele na, waardoor het migreren tussen ISPs nu nog niet mogelijk is.

Momenteel kunt u dus het beste uw huidige DSL abonnement opzeggen en een nieuw abonnement aanvragen. U heeft dan enige tijd geen verbinding.

bbned heeft een ISP-ISP migratie ontwikkeld voor migraties binnen het bbned netwerk. Dit is echter nog geen geautomatiseerd proces, waardoor het zeer kostbaar is (ca. € 170,-) en vooral geschikt voor bedrijven die echt geen downtijd kunnen permitteren. Voor deze migratie is het van belang dat u uw oude lijn nog niet opzegt, dat doet de ontvangende ISP voor u. Let op: niet alle ISPs bieden deze ISP-ISP migratie aan, omdat deze nog niet is geautomatiseerd. Indien u interesse heeft in deze migratie, controleer dan eerst bij de provider van uw keuze of zij dit aanbieden.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-12 15:59

Korakal

Up up up!

Mr. Liu schreef op 14 juni 2004 @ 19:36:
[...]

Heb je er al over gedacht om een e-mail naar je beoogde nieuwe provider en BBNed te sturen :? Die weten waarschijnlijk precies wat de regels en mogelijkheden zijn.
So true, of anders overdag bellen... zij kunnen je precies vertellen wat de actuele stand van zaken is mbt migratie. Same goes voor de vraag over je modem (hoewel je daar zelf ook heel makkelijk achter komt door even te zoeken).

Dit topic is gesloten.