[Alcohol] kan ik een mds-bestand weggooien?

Pagina: 1
Acties:

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 19:32
Als ik een image van een CD maak en op de hardeschijf zet, krijg ik 2 bestanden voor 1 CD. een MDF bestand, dat zo groot is als de CD, en dan nog een MDS bestand, van maar 1 kb. Mijn vraag is:waar is dit MDS bestand voor, en kan ik dit verwijderen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MDS is Media Descriptor Image file format, wat je ook had kunnen vinden met Google.

Volgens mij kan het weg, maar da's een kwestie van proberen.

File extensions kun je makkelijk opzoeken op www.filext.com

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 14-06-2004 17:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik denk dat het mds-bestand ongeveer hetzelfde is als een cue-bestand bij een .bin ISO. Het mdf-bestand bevat alle data, en het mds-bestand is als het ware de inhoudsopgave van de CD. Daar staat dan in hoeveel tracks er op de CD staan, hoelang ze duren, in welke mode, etc. Probeer hem eens te openen in kladblok en kijk of je er dan wat wijzer uit wordt. :)

Edit: Ik pas de topictitel wat aan, "Alcohol" zegt niet zo veel over je vraag ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 14-06-2004 17:44 ]

• stimpyMGS
Weet k ook wel, maar ik zie hier nergens staan of het kwaad kan om het MDS bestand te vewijderen.

• stimpyMGS
ok, bedankt