newsbin downloads 0 kb

Pagina: 1
Acties:

• Palthe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:15
weet iemand waardoor het komt dat wanneer ik plaatjes download via newsbin(oeee dubieus...) deze in mijn download map komen met een bestandsgrootte van maar liefst 0 kb?? bij andere bestanden is dit niet het geval, het gaat om jpegs.

Verwijderd

Hey, fijn om te horen dat iemand anders dit probleem ook heeft. Sinds ik Newsbin v4.22 heb vervangen door Newsbin v4.32 worden plaatjes blijkbaar niet langer correct gedecodeerd. De plaatjes die ik van usenet download worden naar het lijkt correct gedownload, maar als ik ze wil bekijken blijken ze stuk voor stuk 0 kb te zijn. Dowloaden via een andere usenet-client (zoals newsreactor gaat wel goed). Het vreemdeis dat wanneer ik terug ga naar Newsbin v4.22 ik opgescheept wordt met hetzelfde probleem.

Ik weet evenmin hoe ik dit op kan lossen of waardoor het probleem veroorzaakt wordt. Graag zou ook ik vernemen hoe het probleem opgelost kan worden.

Cheers,

DIAtoNOS

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:20

13art

Moderator Mobile
Heb net ook newsbin gedownload en idd 0kb, had gehoopt hier een antwoord erop te vinden maar ben bang dat dat niet gaat lukken :S

Heb al de vraag gestuurd naar de support van newsbin, laat wel weten wat hun antwoord.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 05-10-2004 12:58 ]

Enjoy the silence...

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:20

13art

Moderator Mobile
Oplossing, download de laatste versie van newsbin pro van de download site, registreer deze met je registratie code en klaar. Je kan nu wel plaatjes downloaden.

Enjoy the silence...

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Newsbin pro gebruik ik altijd om plaatjes te downloaden. Vooral die preview functie heb ik in geen enkel andere prog gevonden. ;)