Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een Dane Elec 256 Mb SD-kaartje aangeschaft en in mijn Qtek 8060 geplaatst. Soms wordt de informatie op de kaart wel gevonden, soms niet.
Ligt dit aan mijn toestel of aan het kaartje? Ik kan bijv. via active sync geen bestandjes ( mp3) op de kaart zetten, wel via mijn card reader.
Rom update is 1.7.10.4

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 17:01 ]

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 09:16
De Dane Elec kaartjes staan bekend dat ze problemen hebben met de SPV's(in dit geval de Qtek). Kijk maar eens in de SPV topics.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een Kingston aangeschaft. Lijkt hetzelfde probleem te zijn. MP3-tjes kan ik nog steeds niet via active-sync op de kaart zetten, alleen via de kaartlezer in m'n PC . Ook het formatteren van de kaart via de phone lukt niet. Wel speelt hij eindelijk de muziek zonder problemen af en wordt de kaart steeds herkend. Zal een paar daagjes testen.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 16:41 ]

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
ik heb een qtek8080 en nog nooit problemen met dana elec gehad... Zou het misshien aan de rom kunnen liggen??

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel dat vermoeden, maar kan helemaal nergens een rom update voor de Qtek 8060 vinden. Iemand ergens een linkje? Of zou ik een update voor de 8080 kunnen gebruiken? Heb er wel daar wel één van gevonden op een Zweedse site

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 18:59

404error

Page Not Found

Er is een goede oplossing hiervoor: Formateer je SD kaart dmv smartexplorer of taskmanager op je Qtec of SPV, dan is het opgelost!!!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Verwijderd

Topicstarter
404error schreef op 17 juni 2004 @ 23:48:
Er is een goede oplossing hiervoor: Formateer je SD kaart dmv smartexplorer of taskmanager op je Qtec of SPV, dan is het opgelost!!!
Dat is juist één van de problemen: die willen hem niet formatteren.
Pagina: 1