Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon gejat, welke nieuwe?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds November een T610 gehad. Deze is helaas afgelopen Zaterdag gejat in Amsterdam.
Nu heb ik natuurlijk een nieuwe telefoon nodig maar ik zou niet weten welke!?!

Met abonnementsverlenging heb ik keuze uit:

weer een T610, gratis

Afbeeldingslocatie: http://www.belstore.com/image/00005/m5article/thumb/met610.gif

Een T630 voor 15 Euro

Afbeeldingslocatie: http://www.belstore.com/image/00005/m5article/thumb/met630.gif

Een P900 voor 370 Euro (tering wat duur nog steeds...!)

Afbeeldingslocatie: http://www.belstore.com/image/00005/m5article/mep900.gif

Een nokia 6600 voor 90e

Afbeeldingslocatie: http://www.belstore.com/image/00005/m5article/mn6600.gif

Een nokia 6230 voor 90e

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/n6230.jpg

Ik vind zelf de t610 en t630 een beetje oud en de 6600 te lomp. 6230..ben nog niet helemaal overtuigd. Hoe is het scherm? vergelijkbaar met t610, of beter of..?
P900 lijkt me een toptelefoon, alleen is wel erg duur. Mocht dat veruit de beste optie zijn, dan moet het maar nu weet ik het nog niet zeker.

Wie helpt me iets verder???

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 16:47 ]

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
Wat voor eisen stel je aan een telefoon? Als het alleen de prijs is lijkt het me makkelijk.

:)

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:25
Kan je wel vertellen dat het scherm van de 6230 erg mooi is naar mijn mening.

Verder geen ervaring met de anderen.

Verwijderd

Ik denk dat je de vergelijking best zelf kunt trekken, smaken verschillen, persoonlijk zou ik gaan voor een SE. De Nokia 6230 vreet namelijk batterijen, met de 6600 heb ik geen ervaringen.

Verwijderd

Topicstarter
Eisen aan de telefoon:

Bluetooth
goede batterij
goed/groot scherm (6230 is kleiner dan van t610, toch?)
Ik moet er waarschijnlijk even mee doen, dus stevig

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 16:58 ]

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:47

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ik zou voor de 6230 gaan, de 6600 vind ik lelijk (maar das heel persoonlijk natuurlijk) en eigenlijk ook geen telefoon maar een koelkast. en qua opties is de 6230 gewoon top. Koop er een geheugenkaartje bij en je hebt ook nog eens altijd je mp3 speler bij je. Wat voor abbo ga je verlengen trouwens? Want ik heb net een vodafone abbo verlengt met de 6230 die bij elke andere shop rond de 260 euro kostte. Bij vodafone city point kocht ik exact hetzelfde voor 0 euro.... Even opletten dus...

Verwijderd

Lt. Marx schreef op 14 juni 2004 @ 16:58:
ik zou voor de 6230 gaan, de 6600 vind ik lelijk (maar das heel persoonlijk natuurlijk) en eigenlijk ook geen telefoon maar een koelkast. en qua opties is de 6230 gewoon top. Koop er een geheugenkaartje bij en je hebt ook nog eens altijd je mp3 speler bij je. Wat voor abbo ga je verlengen trouwens? Want ik heb net een vodafone abbo verlengt met de 6230 die bij elke andere shop rond de 260 euro kostte. Bij vodafone city point kocht ik exact hetzelfde voor 0 euro.... Even opletten dus...
Kijk je krijgt dus allerlei verschillende meningen, vaak zie ik het nut van dergelijke draadjes niet zo in.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mijn orange free 40 verlengen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:00:
[...]

Kijk je krijgt dus allerlei verschillende meningen, vaak zie ik het nut van dergelijke draadjes niet zo in.
met dus allemaal argumenten voor een bepaald model, met wellicht een argument dat ik zelf nog niet had bedacht wat wél de doorslag kan geven.

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Als je naar je provider belt dan krijg je hem vaak nog goedkoper

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
ik meende dat belcompany deze maand heel veel toestellen gratis bij Orange 30 abbo's doet (w.o. de 6230 )

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
In dit forum kun alles vinden over de 6230, en aangezien het alweer het 8ste deel is (!) kun je je wel bedenken hoe populair hij is.

Ik ben het met je eens over de T610 en T630, op de een of andere manier vind ik
ze wel mooi, maar staat me er toch iets van tegen.

Hier, hier en hier vindt je wat reviews over de Nokia 6600.

De P900 lijkt me een hele mooie telefoon, als je hem tenminste veel gebruikt voor de dingen die hij extra kan. Anders is het wel een beetje een dure gadget ;).

Misschien eventjes voor jezelf de plus en minpunten van de telefoons opschrijven na wat reviews gelezen te hebben, en dan je beslissing maken?

Als ik het zo zie is je budget aardig hoog, omdat je eigenlijk alleen maar nieuwe telefoontjes erin hebt staan.

Als je echt iets anders wil, kun je altijd voor de N-Gage QD gaan :+

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

je hebt al een SE gehad en weet dus wat je daarvan kan verwachten. ik heb zelf de t630 en het scherm zou hiervan iets beter zijn? even als de cam.
of dit verschil duidelijk te merken is weet ik zelf niet.

de 6230 heeft wel veel functies maar qua design is ie minder dan de SE's (persoonlijke mening natuurlijk), maar dit moet je zelf beslissen

de 6600 vind ik iets te lomp, dat is de P900 ook wel, maar ik zou toch voor de P900 gaan, lijkt me top telefoon :D

kortom, iedereen kan wel zijn/haar mening hier posten, maar dat is toch voor iedereen verschillend. jij moet de keuze maken he...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

Topicstarter
I know. Keuze neigt richting P900.

Eigenlijk wil ik het lieft de K700. Die is exact wat ik zou willen. Helaas is die er nog niet en weet ik niet wanneer die uit gaat komen.

De P900 kan al de dingen die ik wil, en zelfs iets meer maarja die 370E is geen kattepis en kan ik ook weer een boel leuke andere dingen mee doen.

Sony-ericssons ben ik wel helemaal fan van, t610 is veruit de beste telefoon die ik ooit heb gehad, alles 'klopt gewoon' aan die telefoon. Scherm kan beter, camera ook enzo. en dat zit allemaal in K700. maarja dan zit ik weet ik veel hoe lang zonder telefoon en dat kan helaas niet.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb vandeweek met de 6230 van me ex mogen spelen,en dat is inderdaad een leuk telefoontje :) niet lomp,ligt lekker in de hand en foto's + filmpjes zien er best aardig uit :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de Nokia 6600 gaan. Deze heeft het mooiste model imo en ook voor mijzelf de betere opties. De P900 vind ik te duur en ook niet mooi qua design, dus daarvoor zou ik persoonlijk sowieso al niet kiezen. De T610 en T630 vind ik qua design ook niet mooi en de display van de 6600 is mooier dan van die twee imo. Mijn keuze gaat daarom dus uit naar de Nokia 6600.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Godjira schreef op 14 juni 2004 @ 17:16:
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de Nokia 6600 gaan. Deze heeft het mooiste model imo en ook voor mijzelf de betere opties. De P900 vind ik te duur en ook niet mooi qua design, dus daarvoor zou ik persoonlijk sowieso al niet kiezen. De T610 en T630 vind ik qua design ook niet mooi en de display van de 6600 is mooier dan van die twee imo. Mijn keuze gaat daarom dus uit naar de Nokia 6600.
Display van de 6600 is wel lekker groot inderdaad. Ook mooi begrijp ik dus? Hoe zit het verder vergeleken met de sony ericssons?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:29:
[...]

Display van de 6600 is wel lekker groot inderdaad. Ook mooi begrijp ik dus? Hoe zit het verder vergeleken met de sony ericssons?
Directe vergelijking heb ik niet, maar ik heb beiden telefoons gezien (6600 en T610). Daarbij is het display van 6600 vele malen mooier dan die van T610. De T630 heb ik nooit naast de 6600 gehouden.

Profile

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:03
Als je de T610 zelf fijn vond dan zou ik nu gewoon voor de T630 gaan (=T610 met beter schermpje)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

Topicstarter
Heb even draadje over 6230 hier op fok gelezen en is over het algemeen wel vrij positief. Alleen het scherm is eigenlijk best klein moet ik zeggen..Helemaal omdat mijn "oude" telefoon een groter scherm had.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

Loop eens een telefoonwinkel in en ga de toestellen bekijken, bekijk de specs op de sites van de fabrikanten en maak voor jezelf de afweging. Daar is best uit te komen. Zelf kiezen!

Check ook de diverse topics over de verschillende modellen hier op GoT (te vinden via de search).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.