hij maakt idd best veel herie bij het spoelen. echt snel is hij niet maar de 1MB/sec haal ik meestal wel (vooral bij grote bestanden).
Wat wil je er mee gaan doen ?
ik gebruik hem nu om divx'jes mee op te slaan. je kan er makkelijk rechstreeks van afspelen.
je moet wel even letten op de drivers. linux is nogal lastig geloof ik, windows 2000 server wordt niet onderstuend (pro wel)
tapejes zijn toch nog vrij duur (fl.100,-) voor 15GB (30GB is met compressie van 1:2)
Wat wil je er mee gaan doen ?
ik gebruik hem nu om divx'jes mee op te slaan. je kan er makkelijk rechstreeks van afspelen.
je moet wel even letten op de drivers. linux is nogal lastig geloof ik, windows 2000 server wordt niet onderstuend (pro wel)
tapejes zijn toch nog vrij duur (fl.100,-) voor 15GB (30GB is met compressie van 1:2)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
windows 2000 server wordt niet onderstuend (pro wel)
Hmmm hoe heb je dat apparaat dan aan de gang gekregen onder Win2k pro????
Mij lukte het in ieder geval niet, ik kreeg blauwe schermen na het installeren van de Echo software!!
Hmmm hoe heb je dat apparaat dan aan de gang gekregen onder Win2k pro????
Mij lukte het in ieder geval niet, ik kreeg blauwe schermen na het installeren van de Echo software!!
ik heb hem hier onder win 98se draaien maar was wel van plan win2kpro op deze pc te zetten. volgens onstream moet dat kunnen werken (wel even nieuwe drivers downloaden van www.onstream.com)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
hmm mij is het in ieder geval niet gelukt. Na het installeren van de nieuwe drivers kreeg ik een BLAUWE scherm en gaf een Kernel fout aan!!!!!!!! :(:(:(:
Mijn vader wil het gebruiken om zijn hdd (18GB) op te slaan, zodat hij voor zijn werk geen zware verliezen kan lijden
deze zal dan 's nachts 1x per week oid. draaien.
Is het nuttig om dat zo'n Onstream te kopen?
En dan heb ik hoeveel schijfjes nodig? (30GB variant = 1 schijfje, maar bij het vergelijken op de site van onstream geeft hij aan dat ik 2 schijven nodig heb
)
deze zal dan 's nachts 1x per week oid. draaien.
Is het nuttig om dat zo'n Onstream te kopen?
En dan heb ik hoeveel schijfjes nodig? (30GB variant = 1 schijfje, maar bij het vergelijken op de site van onstream geeft hij aan dat ik 2 schijven nodig heb
Verwijderd
een schijfje is als ik mij niet vergis (doet ik nie vaak
)
15 gig! hij is wel 30 gig maar in gecomprimeerde staat ! dat zeggen ze er dus ff lekker nie bij he!
15 gig! hij is wel 30 gig maar in gecomprimeerde staat ! dat zeggen ze er dus ff lekker nie bij he!
Verwijderd
Helow 
Alles kan .... als je maar de juiste dingen probeert
Een OnStream drive onder win2k pro kan op 2 manieren, namelijk met de nieuwste versie van 1safe (3.6.24 geloof ik, 1safe is opvolger van echo) en het kan met de SC2K driver als je bv NTBackup wilt gebruiken. In w2k server weet ik niet of 1safe werkt ... maar de SC2K als het goed is wel.
Ik ben zelf niet zo'n fan van 1safe, dus ik zou aanraden om gewoon de SC2K (2.08 is de laatste versie geloof ik) te installeren en dan backups te schedulen 1x per week met NTBackup ofzow ....
En een tape is inderdaad 15Gb (staat er overigens wel bij) maar als je software compressie van de backupsoftware aanzet gaat DENK IK een 18Gb schijfje (zeker als ie niet 101% vol is) wel op 1 teepje.
Alles kan .... als je maar de juiste dingen probeert
Een OnStream drive onder win2k pro kan op 2 manieren, namelijk met de nieuwste versie van 1safe (3.6.24 geloof ik, 1safe is opvolger van echo) en het kan met de SC2K driver als je bv NTBackup wilt gebruiken. In w2k server weet ik niet of 1safe werkt ... maar de SC2K als het goed is wel.
Ik ben zelf niet zo'n fan van 1safe, dus ik zou aanraden om gewoon de SC2K (2.08 is de laatste versie geloof ik) te installeren en dan backups te schedulen 1x per week met NTBackup ofzow ....
En een tape is inderdaad 15Gb (staat er overigens wel bij) maar als je software compressie van de backupsoftware aanzet gaat DENK IK een 18Gb schijfje (zeker als ie niet 101% vol is) wel op 1 teepje.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()