Aanvraag topic opnieuw open

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Topicstarter
beste Moderators

Mijn vraag heeft betrekking tot dit topic:
[rml][ access 2k] VBA , INSERT + where[/rml]

De Moderator besluit het topic te sluiten omdat ik te weinig kennis heb van sql.

in de WHERE constructie staat tblmachine = " & Me.eenveld & "
dit kan uiteraard niet ,dat 'tblmachine' moet zijn 'tblmachine.machnr'.

Dit was een typefout ipv een gebrek aan kennis Ik vind persoonlijk dat het topic dan ook te snel op slot is gedaan en dat het zelfs een beetje arrogant is om te denken dat iemand die een typefout maakt niet genoeg kennis in huis heeft.
En dan ook nog met w3schools tutorials gaan smijten, als de betreffende mod zon slimmerik is, dan weet hij ook wel dat er geen INSERT INTO + SELECt instructies op die site staan.

Alvast bedankt.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

troyk, ik zou je willen vragen eerst de sticky's te lezen voordat je een topic opent. Hier in LA gaat het om Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! in dit geval :)

Als je die even doorneemt, dan weet je dat het al dan niet terecht zijn van slotjes niet op het forum besproken wordt, maar dat dat via mail behandeld wordt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Hij heeft overigens gewoon gelijk, zoals meerdere keren gemeld in die thread is een WHERE-constructie niet toegestaan bij INSERT... ik heb ook echt geen idee wat je ermee van plan was :? Volg die tutorial nou maar eens, of zoek eens wat op Google rond over INSERT...SELECT constructies, dan wordt het je vanzelf duidelijk :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.