[ARCSERVE 2000] source priority werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• SirBlade
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 07:12
Ik heb hier een WIN2K-AS met daarop ArcServe2000 draaien dit via het netwerk een 10-tal andere servers backupt. In verband met wat scripts die s'avonds op de SQL-server draaien moet deze als eerste gebackupt worden. Ik heb dus via de source priority ingesteld dat hij als eerste aan de beurt is. Toen ik er s'avond naast stond heeft hij goed gedraaid, de volgende avond, toen ik er niet was, heeft arcserve alle servers in alfabetische volgorde afgewerkt en kwam de backup in de problemen met de job. Toen ik de volgende dag de job nakeek stond de sql-server echter nog wel bovenaan in de lijst. Omdat de hoeveelheid files te groot is voor arcserve zelf word draait er een MS SQL-server op de backup-server, dit is echter niet de SQL-server die problemen geeft.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het is een tijd geleden dat ik ArcServe gebruikt heb dus even uit het hoofd - maar is source priority niet voor de shares / drives onder de server ?

Waarom los je het niet op door je SQLserver gewoon 2 minuten eerder te laten starten met z'n job dan de andere servers? :)

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Voor AS2000 is hier een patch of Service Pack voor. Even contact opnemen met CA.