Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gevlochten krimpkous

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hallo,

ik heb opzich misschien een wat domme vraag maar ik kan het niet vinden.
Ik zoek van dat krimpkous dat gevlochten is, ik weet dat dat wat onduidelijk is dus even een voorbeeld gemaakt en ik hoop dat iemand het snapt.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/krimpkous.jpg

Dat zoek ik dus om mn kabelfs weg te werken, maar kan het niet vinden, wel krimpkous die je moet oprollen, maar die zoek ik niet..

Iemand een idee wat ik zoek en waar ik het kan halen?

Oh, en ja heb gezocht op google/got, maar niks gevonden. Ook nog ff langs de klus het zelf winkel geweest ook geen resultaat alleen dus die ronde.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:46
Gevlocjten krimpkous heb ik nog nooit van gehoord. Bedoel je niet dat spul dat in de FAQ staat? Van die gevlochten nylon koussen?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 06:29
zoiets heet in het engels "mesh", ik denk dat je daar veel meer mee kunt vinden

ach...in een volgend leven lach je er om!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
whow jazeker!! dat is het volgens mij "mesh"

nou ja, bedankt

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
'zoek maar eens op 'cable mesh ' dan moet je wel het een en ander vinden
En dit spul heeft geen krimpkous achtige eigenschappen (bij verwarming krimpen)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 22:51
Je bent dus op zoek naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.performance-pcs.com/catalog/images/basic.jpg

Ik zou als ik jou was ff de CME faq doorlezen, daar staat over cable-sleeving en cablemanagement in: Frequently Asked Questions CME

hier staan nog wat adressen over de beschikbaarheid van cablemesh:
Kabelmesh vraag (hopelijk is een duidelijk antwoord)

Verwijderd

idd sleeving is een nauwkeurigere benaming voor wat jij bedoelt. volgende keer eerst ff de faq doorspitten daar staan veel handige dingen en door de termen die daar genoemd worden is zoeken op google en met de search @ GoT ook een stuk makkelijker

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
als je geen zin hebt om te wachten en beschikt over een creditcard, dan kan je hier terecht. gigantisch veel keuze en vaak een week later in huis :)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

www.freezinghardware.nl heeft ook cable sleeve kits die oplichten onder UV licht.

Verwijderd

als we dan toch linkjes gaan poseten heb ik er nog wel 1, www.pcmodshop.nl verkoopt AC Ryan sleeving, ik krijg waarschijnlijk morgen een pakketje van hun met mijn zwarte sleeving ;) verder een prima bedrijf trouwens, werd er erg netjes geholpen ook aan iets dat eerst niet in hun assortiment zat =)

Verwijderd

Voortaan ook maar in de Faq spieken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.